Parlamentui besiruošiant balsavimui dėl naujo el. paspirtukų apibrėžimo ir jų eismo reguliavimo, „Bolt“ nupsrendė nelaukti ir esmingiausią kelionių saugumui greičio ribojimą pradėti taikyti jau nuo šio savaitgalio.
„Palaikome vyriausybės bei Seimo narių ryžtą apriboti visų šalyje riedančių elektrinių paspirtukų greitį iki 20 km/val. Maža to, esame pagrindiniai šio ribojimo įgalintojai – paspirtukus kuriame ir gaminame patys, mums priklauso ir visa technologinė infrastruktūra, todėl greičio ribojimus įgyvendiname lanksčiai, išmaniai ir patogiai mūsų vartotojams“, - sako Eimantas Balta, „Bolt“ dalijimosi paslaugų plėtros vadovas Baltijos šalyse.
Pasak jo, kalbėti apie greičio ribojimų įgyvendinimą reikia jau dabar, nes padaryti tą vien „Bolt“ platformoje – lengvoji pokyčių dalis.
„Tam, kad naujasis greičio ribojimas būtų efektyvus ir iš tiesų mažintų nelaimių bei traumų kiekį, jis turi pasiekti be išimties kiekvieną el. paspirtuko naudotoją šalyje. Kokie kontrolės sprendimai bus taikomi priėmus įstatymą, priklausys nuo atsakingų institucijų, tačiau mes esame pasirengę dalintis savo ekspertinėmis žiniomis bei patirtimi šiuo klausimu. Tikime, kad būtent greičio mažinimas yra teisingiausia ir aiškiausia priemonė didesniam kelionių el. paspirtukais saugumui“, - įsitikinęs E. Balta.
Šiuo metu visi „Bolt“ paspirtukai gali riedėti iki 25 km/val. greičiu, tačiau centrinėse Vilniaus ir Klaipėdos miestų dalyse veikia specialios greičio ribojimo zonos. Įvažiavęs į ją, el. paspirtukas pats sumažina greitį iki 15 km/val. Greičio zonos Lietuvos miestuose kuriamos ir tikslinamos bendradarbiaujant su miestų savivaldybėmis bei policija.
Šiuo metu „Bolt“ paspirtukais Lietuvoje naudojasi Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių, Alytaus, Marijampolės, Mažeikių, Kėdainių, Tauragės, Trakų, Kazlų Rūdos gyventojai ir šių miestų svečiai.