Net ir esant ypač sudėtingoms meteorologinėms sąlygoms, intensyviausiuose šalies keliuose nenutrūkstamai dirba kelių priežiūros mechanizmai. Siekiant užtikrinti eismo dalyvių saugumą valstybinės reikšmės keliuose, druskos drėkinimui vietoje įprasto druskos tirpalo naudojamas kalcio chlorido tirpalas.
Darbas tęsiamas ir šalies žvyrkeliuose. Juose atliekami sniego šalinimo bei slidumą mažinančių medžiagų bėrimo darbai. Be to, autogreideriai, naudodami dantytus verstuvus, atlieka dangos šiurkštinimą – prorėžas apledėjusioje žvyrkelių dangoje. Taip gerinamas transporto priemonių padangų sukibimas su kelio danga.
Kaip ir buvo skelbta, eismo sąlygas Lietuvoje be žemos oro temperatūros sunkina sniegas ir pustymas, dalyje rajonų eismo sąlygas sunkina plikledis. Sudėtingesnės eismo sąlygos dėl snigimo ir pustymo išlieka didesnėje Lietuvos dalyje, čia valstybinių kelių dangos šlapios, padengtos pažliugusio, prispausto ar puraus sniego sluoksniu, provėžotos.
Likusioje šalies dalyje valstybinės reikšmės kelių dangos sausos arba drėgnos. Mažesnio eismo intensyvumo rajoninių kelių dangos daug kur provėžotos, kai kur padengtos pažliugusio, vietomis prispausto arba puraus sniego sluoksniu.
Vairuotojai prašomi rinktis saugų greitį ir atkreipti dėmesį į pavojingus kelių ruožus, pavyzdžiui, greito eismo kelius, sankryžas, miško proskynas, taip pat būti atidžius važiuojant per tiltus ir viadukus. Praktika rodo, kad bene pavojingiausia situacija kelyje labiausiai tikėtina nuo 4 iki 8 val. ryto.
Praėjusią parą valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti prireikė per 100 AB „Kelių priežiūra“ technikos vienetų. Išbarstyta 1 094 tonos druskos, 231 tonos mišinių; išpurkšta daugiau nei 298 m3 tirpalo kelių slidumui mažinti.