Tiesa, dalis statistikos atskleidė ir gerėjančias tendencijas, bet bendras vaizdas kelia nerimą.
„Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, per 5 šių metų mėnesius eismo įvykių skaičius šalyje padidėjo 13,5 proc., žuvusiųjų skaičius sumažėjo 18 procentų, sužeista 11,6 proc. mažiau žmonių. 66 proc. sumažėjo susidūrimų su motociklais skaičius“, – DELFI teigė Marija Kazanovič, Lietuvos kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus vyresnioji specialistė.
Tačiau yra grafų, kur statistika drastiškai blogėja.
„Žuvo 4 motociklų vairuotojais daugiau, taip pat 57 proc. padidėjo susidūrimų su stovinčia transporto priemone skaičius, 40 proc. daugiau užvažiavimų ant kliūties skaičius ir trečdalių padaugėjo užvažiavimų ant gyvūnų skaičius. Be to, dėl pačių pėsčiųjų eismo dalyvių kaltės žuvo 37,5 proc. daugiau žmonių“, – dėsto M. Kazanovič.
Gerai nors tiek, kad girtų vairuotojų sukeltų nelaimių mažėja – dėl neblaivių eismo dalyvių kaltės tragiškų eismo įvykių skaičius šalyje sumažėjo 9 procentais.
Itin prasta padėtis šiais metais fiksuojama Tauragėje ir dviejuose didžiausiuose miestuose.
„Avaringumu pasižymėjo Tauragės apskritis – čia įvyko 60 proc. daugiau eismo įvykių, kuriuose buvo sužeisti arba žuvo žmonės, 26,4 proc. avaringumas padidėjo Kauno apskrityje ir 17 proc. – Vilniaus apskrityje“, – konstatuoja M. Kazanovič.
Tauragės apskrities VPK Kelių policijos skyriaus viršininkas Kęstutis Lukošius teigė, kad tokį šuolį lėmė tai, jog 2015 metais tuo pačiu laikotarpiu Tauragės rajone buvo užfiksuota itin mažai avarijų.
„Tačiau jei lyginsime 2014 ir 2016 metų tą patį laikotarpį, tai rodikliai yra labai panašūs“, – DELFI teigė K. Lukošius.
Yra ir geresnių naujienų.
„Utenos apskritis per 5 mėnesius ženkliausiai pagerino eismo saugumo situaciją – šioje apskrityje įvyko 60 proc. mažiau eismo įvykių, 27,3 proc. mažiau eismo įvykių įvyko Marijampolės apskrityje“, – sako M. Kazanovič.