„Bajorų gyvenvietėje ir aplinkiniuose rajonuose gyventojų tankumas sparčiai auga. Mykolo Lietuvio gatvė – viena iš pagrindinių šios teritorijos transporto arterijų. Ja gyventojai patenka į pagrindines gatves – Ukmergės ir Mokslininkų, Vakarinį aplinkkelį bei daug kitų šalutinių gatvių“, – sako Vilniaus savivaldybės Infrastruktūros skyriaus Eksploatacijos poskyrio patarėjas Raimondas Jacunskas.

Išasfaltavus gatvę, pasak jo, sumažės dulkių tarša, palengvės kelio priežiūra, žiemos metu gatvė bus barstoma druskos mišiniu. Žiemą, gausiai pasnigus, gatvė tapdavo sunkiai pravažiuojama, o rudenį ir pavasarį, vos išlyginus žvyrkelį, dėl eismo srautų vėl atsirasdavo duobių.

Mykolo Lietuvio gatvė

Tvarkant gatvę, bus įrengtas vandens surinkimo rezervuaras. Taip bus išspręsta opi Mykolo Lietuvio ir šalia jos esančios Šventeliškių gatvės problema – vandens nutekėjimas liūčių metu.

Gatvės asfaltavimo darbų metu draudžiamas eismas Mykolo Lietuvio gatve nuo Ukmergės g. iki Šventeliškių g. Eismas nukreipiamas į šalia esančias gatves: Šventeliškių g., Jono Karolio Chodkevičiaus g., Šaulio g. Darbams skirta apie 500 tūkst. eurų.

Mykolo Lietuvio gatvė

Baigus darbus, keisis eismas su Mykolo Lietuvio gatve besiribojančioje Broniaus Krivicko gatvėje. Nuo Liudo Giros gatvės iki Janinos Degutytės gatvės bus įvestas vienpusis eismas – tai sumažins eismo srautą ir leis nukreipti jį kita kryptimi. Į gatvę bus galima įvažiuoti tik iš J. Degutytės gatvės pusės, o iš L. Giros gatvės pusės bus eismą draudžiantys ženklai.

Tranzitinis eismas šiuo metu sudaro apie 80 procentų viso transporto srauto B. Krivicko gatvėje. Skaičiuojama, kad įvedus vienpusį eismą, tranzitinių automobilių srautas mažės 30 ar net daugiau procentų.

Mykolo Lietuvio gatvė

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos užsakymu UAB „Vilniaus planas“ rengia Mykolo Lietuvio g. ir Mokslininkų g. projektinius pasiūlymus atkarpai nuo Ukmergės g. iki Geležinio Vilko g. Pasiūlymuose numatomas gatvės pritaikymas visiems eismo dalyviams ir visapusiškos infrastruktūros įrengimas: gatvės standartus atitinkančių, modernių pėsčiųjų ir dviračių takų įrengimas, viešojo transporto paslaugos teikimui reikalingos infrastruktūros įrengimas, 4 eismo juostų (po 2 kiekviena kryptimi) gatvės įrengimas, triukšmo ir taršos mažinimo priemonių įrengimas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją