Benzininių automobilių savininkai turi galimybę važinėti gerokai pigesnėmis dujomis, o tuo tarpu dyzeliniai automobiliai, atrodo, jokių išeičių pasiūlyti negali. LNK žinių kalbintas variklių galios specialistas tai paneigia ir pabrėžia, kad dyzelinių automobilių vairuotojai turi galimybių sumažinti savo automobilio degalų sąnaudas.
„Prieš pakylant degalų kainos skambučių sulaukdavome tik iš tų vairuotojų, kurie norėjo padidinti savo automobilio galią. Dabar klausia, ar tuo pačiu galima sumažinti sąnaudas. Iškart atsakau – galima, jei važiuosite įprastu miesto režimu. Tuomet iš naujo sureguliuojame degalų tiekimo sistemą, turbinos slėgį, kad automobilis geriau važiuotų esant žemiems variklio sūkiams. Tai yra tik programinis pakeitimas, kaip tai daro šiuolaikiniai automobilių gamintojai“ – pasakoja „Insane Performance“ vadybininkas Arvydas Kubilius
Specialistas taip pat papasakojo ir apie dujų įrangą skirtą dyzeliniams automobiliams. Skirtingai nei benzininiuose automobiliuose, čia dujos maišomos kartu su dyzeliu, kuris vis tiek sudaro 70 proc. viso mišinio. Pasak A. Kubiliaus, jei automobilis 100 km sunaudoja 8 litrus, tuomet tokia sistema padeda sąnaudas sumažinti apie du litrus, o tai šiais laikais yra tikrai nemažai.
Daugiau apie galios didinimą ir kaip jis padeda taupyti degalus – LNK žinių reportaže.