„Čia didelio greičio nereikia. Čia klausimas, kas valdo dešinę koją“, – „Lietuvos ryto“ televizijos žinių laidoje pirštu į galvą bedė „BMW Vairavimo akademijos“ vadovas Darius Jonušis.
Anot pašnekovo, atgarsį sukėlęs eismo įvykis buvo klasikinis neteisingo elgesio už vairo pavyzdys.
„Kodėl tai galėjo atsitikti? Čia yra klasika. Kada automobilio galas slysta, vairuotojas dažniausiai persuka vairą, tada suka į kitą pusę ir tada prasideda švytuoklės efektas. Tiesiog, taip yra“, – situaciją dekonstravo buvęs žymus lenktynininkas.
„Gaila, kad taip nutinka, nes tai yra visiškas absurdas. Bet čia klausimas ne greičio ženklų ar fotoaparatų gatvėse, čia klausimas, kas valdo dešinę koją, – sustojęs Vilniaus gatvės pradžioje pirštu į galvą pabaksnojo vairavimo ekspertas. – Kodėl aš sakau, kad čia klasika, žiūrėkit (rodo į gatvę). Čia gi nėra tiesi atkarpa. Ji yra su posūkiu. Tai pradėjus stipriai spaust akceleratorių, net prie nedidelio greičio, bet stipriai akceleruojant posūkyje automobilis jau turi didelę išcentrinę jėgą, kuri jau tampa pavojinga, kad nuslystų automobilio priekis ar galas.
Esu įsitikinęs, kad tai buvo tiesiog išcentrinės jėgos perėjimas iš vienos pusės į kitą. Jeigu liaudiškai sakyti, tai yra švytuoklė, kai automobilis pradeda į vieną pusę, į kitą švytuot. Ir visa tai padaroma tiktai vairuotojo veiksmų pagalba.“
Reziumuodamas D. Jonušis apeliavo į sveiką protą.
„Klausimas pirmas: ar tikrai galima sau leisti, ypatingai – mieste, taip akceleruoti ir greitėti. Ir be abejo, mes visi žinome atsakymą. Ar galima sau leisti taip greitėti, kai tu turi keleivius mašinoje? Nes čia šiaip yra idiotizmas totalus. Vienas išvažiavau į pliką lauką, noriu pabandyti kaip mašina traukia, nukritau nuo kelio, įsirėžiau į medžius, visi atėjo į laidotuves ir sako: „Gaila. Buvo gal ir nekvailas bičas“. Bet kai turi salone kitus žmones – klauskit bet kurio sportininko: net kalbos negali apie tai būti“, – pabrėžė specialistas.