Šiandien ši paslauga pasikeitusi neatpažįstamai, o sparčiai augantis jos populiarumas skatina toliau investuoti į plėtrą ir kokybės gerinimą, suteikia pagrindą klientams tikėtis vis daugiau, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Nori kompleksinės paslaugos

Aptarnautų klientų ir jiems suteiktų paslaugų skaičius per pastaruosius penketą metų išaugo beveik 10 kartų: nuo 2580 paslaugų 2010 m. iki 24000 paslaugų 2015 m. (prognozė). Be to, jei 2010 m. per mėnesį bendrovės automobiliai į pagalbą skubėdavo apie 200 kartų, šiuo metu jiems tenka išvažiuoti po 100 kartų per dieną.

„Pastebime, kad populiarėja papildomos paslaugos, kaip pakaitinis automobilis ar nakvynės viešbutyje organizavimas. Todėl techninės pagalbos paslauga tampa kompleksine – tai ne tik automobilio užvedimas ar pervežimas iš taško A į tašką B“, – sako J. Kulešas.

Kviečia dėl rimtų gedimų

Bendrovės duomenimis, šiuo metu šalies keliuose įstrigusiems vairuotojams dažniausia tenka skubėti dėl variklio ir elektros sistemų gedimų, eismo įvykio, išsikrovusio akumuliatoriaus ar pradurtos padangos. Tarp kitų atvejų, kai vairuotojai kreipiasi profesionalios pagalbos, yra degalų sistemos gedimas, pakabos gedimas, avarinis automobilio atrakinimas, sugedęs generatorius ar sankaba.

Maždaug du trečdaliai (58 proc.) visų aptarnautų klientų rinkosi sugedusio automobilio transportavimo paslaugą, 25 proc. – pakaitinį automobilį, 14 proc. pagalba buvo suteikta kelyje, 2 proc. – pagalba suteikta telefonu, apie 1 proc. naudojosi galimybe apsistoti viešbutyje, kol bus sutvarkyta jų transporto priemonė ir jie galės tęsti kelionę.

Ar jaunėjant šalies automobilių parkui paslauga išliks aktuali ir ateityje? J. Kulešas mano, kad taip. „Vidutinis automobilio amžius Lietuvoje sudaro apie 15 metų, o naujų automobilių pardavimai labai maži, palyginti su kaimyninėmis šalimis, tad jaunėjimo procesas vyksta labai lėtai.

Viena vertus, ateityje automobilių parkas turėtų atjaunėti, kita vertus, mūsų vairuojamos transporto priemonės taps sudėtingesnės. Todėl gali keistis paslaugos pobūdis, kokiais atvejais ir kada ji teikiama, bet profesionalios konsultacijos ir pagalbos kelyje poreikis tikrai išliks“, - sako J. Kulešas.

Bendrovės pajamos 2013 m. siekė apie 1 mln. eurų, 2014 m. – 1,5 mln. eurų, o 2015 m. turėtų sudaryti apie 2,5 mln. eurų. Reaguodama į paslaugos paklausos augimą, bendrovė kitąmet yra numačiusi investuoti apie 2 mln. eurų, taip pat ketina plėsti kompleksinio asistavimo paslaugas, pristatydama tokias papildomas paslaugas kaip medicininis asistavimas ar meistro pagalba į namus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)