Rekonstruojamo Vilnius–Utena kelio ruože (nuo 93,7 iki 95,6 km) yra numatytos dvi eismo juostos, darbų metu bus paklota nauja asfalto danga, sutvarkytos, atnaujintos ar naujai įrengtos nuovažos, rekonstruotos sankryžos, įrengta autobusų sustojimo aikštelė su peronu, atlikti kiti eismo saugai užtikrinti reikalingi darbai. Rekonstruojamoje gatvėje ir sankryžose bus įrengtas apšvietimas.
Kupiškio gatvės su J. Basanavičiaus gatve ir Kupiškio g. su Molėtų gatve sankryžos bus rekonstruojamos į žiedines. Rekonstruojant sankryžas, tuo pačiu numatyta sutvarkyti valstybinės reikšmės kelių Utena–Pakalniai–Alanta, Kaunas–Zarasai–Daugpilis ir Kupiškis–Utena atkarpas.
Atliekant kelio rekonstrukciją didelis dėmesys bus skiriamas ir darnaus judumo infrastruktūros plėtrai. Pėstiesiems ir dviračių vairuotojams kairėje gatvės pusėje iki J. Basanavičiaus gatvės numatyta įrengti pėsčiųjų–dviračių taką. Dešinėje Kupiškio gatvės pusėje nuo sankryžos su Molėtų gatve iki J. Basanavičiaus gatvės ir žiedinių sankryžų zonose bus įrengti šaligatviai. Visus numatytus darbus atliks AB HISK. Šios rangos darbų sutarties vertė siekia beveik 7 mln. Eur su PVM.
„Šiandien jau galime tvirtai pasakyti, jog pradedame „amžiaus statybomis“ pramintus rekonstrukcijos darbus, kuriuos, jei tik turėsime galimybes, tęsime ir kituose Vilnius-Utena magistralės ruožuose. Kitų metų vasarą uteniškiai ir miesto svečiai galės įvertinti ties Utena atliktų rekonstrukcijos darbų etapą bei pasikeitusias eismo sąlygas nuo Kupiškio iki J. Basanavičiaus gatvės. Atlikus darbus, pagerės eismo sąlygos visiems eismo dalyviams: vairuotojai važiuos lygesne danga, patogiau ir saugiau pateks į aplinkines teritorijas, saugesnė infrastruktūra bus įrengta pėstiesiems ir dviratininkams“, – teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Lietuvos automobilių kelių direkcija rugsėjį paskelbė viešojo pirkimo konkursus dar dviem magistralinio kelio Vilnius-Utena ruožų tarp Molėtų ir Utenos, kurių bendras ilgis siekia beveik 30 km, remonto darbams atlikti. Planuojama, kad sėkmingai pasibaigus pirkimo procedūroms ir sudarius rangos sutartis, darbai galėtų prasidėti jau pirmąjį 2024 m. ketvirtį. Tačiau, ar darbai prasidės, priklausys nuo skirto finansavimo.
Magistralinis kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš šalies sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias yra ir vienas problematiškiausių Lietuvoje, kelio išskirtinumas – cementbetonio danga, kuri jau ilgą laiką yra deformuota ir susidėvėjusi.
Vykdant rekonstrukcijos darbus ties Utenos miestu darbų vykdymo metu eismas bus organizuojamas pagal suderintą schemą su reguliuojamu šviesoforu.