„Labiau nerimauti turėtų dygliuotų padangų, kurioms dygliai buvo įtaisyti kur nors garaže, dažnai - pačių vairuotojų, nesilaikant reikiamų technologijų, savininkai. Kita vertus, tokie dygliai gali išlakstyti ne tik tada, kai lauke šilta ir kelio danga nėra padengta sniegu ar ledu, bet ir per didžiausius speigus. Tai - nekokybiško dygliavimo rezultatas“, - pabrėžė padangomis prekiaujančios bendrovės „Melga“ direktorius Erlandas Gintneris.
Įmonės „Egzotika“ savininkas, daugkartinis Lietuvos ralio čempionas Rokas Lipeikis atkreipė dėmesį, kad tokiomis žiemos sąlygomis naudojamas automobilių „apavas“ esant aukštai temperatūrai iš tikrųjų susinešioja greičiau nei vasarinis, nes yra pagamintas iš minkšto mišinio. „Skaičiuojama, kad racionaliai važinėjant naujomis minkšto mišinio žieminėmis padangomis galima įveikti vidutiniškai 50 tūkst. kilometrų. Tačiau esant tokiai žiemai, kokią matome dabar, naujas padangas nesunku visiškai nuvažinėti ir po 40 tūkst. kilometrų. Kitaip tariant, galima netekti penktadalio jai numatyto naudoti laiko“, - teigė verslininkas.