„La­biau ne­ri­mau­ti tu­rė­tų dyg­liuo­tų pa­dan­gų, ku­rioms dyg­liai bu­vo įtai­sy­ti kur nors ga­ra­že, daž­nai - pa­čių vai­ruo­to­jų, ne­si­lai­kant rei­kia­mų tech­no­lo­gi­jų, sa­vi­nin­kai. Ki­ta ver­tus, to­kie dyg­liai ga­li iš­laks­ty­ti ne tik ta­da, kai lau­ke šil­ta ir ke­lio dan­ga nė­ra pa­deng­ta snie­gu ar le­du, bet ir per di­džiau­sius spei­gus. Tai - ne­ko­ky­biš­ko dyg­lia­vi­mo re­zul­ta­tas“, - pa­brė­žė pa­dan­go­mis pre­kiau­jan­čios bend­ro­vės „Mel­ga“ di­rek­to­rius Er­lan­das Gint­ne­ris.

Įmo­nės „Eg­zo­ti­ka“ sa­vi­nin­kas, daug­kar­ti­nis Lie­tu­vos ra­lio čem­pio­nas Ro­kas Li­pei­kis atkreipė dėmesį, kad tokiomis žiemos sąlygomis nau­do­ja­mas au­to­mo­bi­lių „apa­vas“ esant aukš­tai tem­pe­ra­tū­rai iš ti­krų­jų su­si­ne­šio­ja grei­čiau nei va­sa­ri­nis, nes yra pa­ga­min­tas iš minkš­to mi­ši­nio. „Skai­čiuo­ja­ma, kad ra­cio­na­liai va­ži­nė­jant nau­jo­mis minkš­to mi­ši­nio žie­mi­nė­mis pa­dan­go­mis ga­li­ma įveik­ti vi­du­ti­niš­kai 50 tūkst. ki­lo­me­trų. Ta­čiau esant to­kiai žie­mai, ko­kią ma­to­me da­bar, nau­jas pa­dan­gas ne­sun­ku vi­siš­kai nu­va­ži­nė­ti ir po 40 tūkst. ki­lo­me­trų. Ki­taip ta­riant, ga­li­ma ne­tek­ti penk­ta­da­lio jai nu­ma­ty­to nau­do­ti lai­ko“, - tei­gė vers­li­nin­kas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (80)