Kasdien iš Vilniaus į Trakus važiuojantis Simonas teigė, kad pavasarį pradėti ir niekur nejudantys viaduko remonto darbai ima kelti pasipiktinimą, mat šiuo metu visas automobilių srautas nukreipiamas į nusukimą Alytaus ir Druskininkų link, o norintys važiuoti Trakų link, vėliau turi sugrįžti į A16 kelią. Vyras teigė, kad dėl didelio srauto nukreipimo viena kryptimi kasdien formuojasi spūstys.

„Anksčiau visam srautui buvo skirtos dvi eismo juostos, dabar, galima sakyti, kad naudinga yra tik viena, nes už Trakų Vokės sankryžos antroji juosta jau uždaryta, todėl visas srautas turi rikiuotis į vieną juostą, kuri nukreipiama Druskininkų link. Be abejonės yra gudraujančių, kurie pirmiausia važiuoja antra juosta, o vėliau įžūliai lenda į pirmąją. Darbai nevyksta jau visą vasarą – vos pradėjo, netrukus paliko taip, kaip yra ir dabar, todėl kantrybė jau ima sekti. Rudenį srautai ir taip didesni, o dėl tokio vilkinimo tenka vis daugiau laiko sugaišti kelyje. Netrukus prasidės žiema, eismo judėjimas dar labiau sulėtės. Žmonės kalba, kad pradėjęs darbus ir pamatęs tikrąją situaciją, rangovas atsisakė tęsti darbus, tad kada jie bus pabaigti – apskritai neaišku“, – pasakojo Simonas.

Kelio remonto darbai kelyje į Trakus

Prireiks ne remonto, o konstrukcijų keitimo

„Delfi“ susisiekus su Lietuvos automobilių kelių direkcija, jos atstovai patvirtino, kad minimoje vietoje kelio darbai šiuo metu iš tiesų yra sustabdyti.

„Šiuo metu minimoje vietoje statybos darbai yra laikinai sustabdyti. Pagal parengtą kapitalinio remonto projektą šioje vietoje buvo numatyti pakloto ir prietilčių elementų keitimo bei laikančiųjų konstrukcijų remonto darbai. Pradėjus darbus ir išardžius viaduko pakloto bei prietilčių elementus buvo nustatyta, kad laikančiųjų konstrukcijų būklė yra bloga, jas reikia keisti. Tokio tipo pažaidų galimybės nustatyti neišardžius pakloto bei prietilčių elementų – nėra. Dėl reikalingų papildomų darbų statybos darbai buvo laikinai sustabdyti. Šiuo metu projektas koreguojamas, numatant ir laikančiųjų konstrukcijų pakeitimą“, – komentavo LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius komunikacijos vadybininkė Neda Černiauskaitė.

LAKD atstovė nurodė, kad darbus buvo nuspręsta atlikti vykdant periodines tokio tipo infrastruktūros objektų apžiūras bei vertinimus. Jų metu nustatyta, jog viaduko būklė yra prasta, jam reikalingi kapitalinio remonto darbai. Šiuos darbus apima pakloto ir prietilčio elementų keitimas bei laikančias konstrukcijų remontas.

Pasiteiravus, ar iš tiesų rangovas atsisakė tęsti darbus, N. Černiauskaitė nurodė, kad darbai buvo sustabdyti paaiškėjus, kad reikalinga didesnė darbų apimtis. Tiesa, kada darbai bus atnaujinti ar numatyta jų pabaiga – LAKD įvardyti negalėjo.

„Šiuo metu koreguojami projekto sprendiniai, numatant laikančiųjų konstrukcijų pakeitimą. Parengus projektą darbai bus atnaujinti. Tik parengus projektą ir atnaujinus darbus bus aiški darbų atlikimo pabaiga“, – nurodė N. Černiauskaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją