Dar labiau apsunkina eismo situaciją

Vairuotojai kelia klausimą: kodėl piko metu kelio darbai nėra stabdomi ir iš važiuojamosios kelio dalies nepatraukiama kelininkų technika, kuri tik dar labiau sumažina eismo palaidumą gatvėse?

Anot vairuotojų, neretai vienoje iš eismo juostų, kelio darbų zonoje, būna sustatyta kelininkams reikalinga technika, kurią kiti vairuotojai būna priversti aplenkti. Būtent dėl to, iš dviejų eismo juostų kelio viena kryptimi lieka tik viena eismo juosta, o todėl didėja ne tik spūstys, tačiau ir vairuotojų pasipiktinimas. Sėdintys prie vairo pastebi, kad dėl tokių situacijų mažėja ir vienų vairuotojų pakantumas kitiems – žmonės nebenori užleisti kelio kitiems, tampa sunku persirikiuoti ar net kyla avarinių situacijų.

Dėl kelio darbų piktinasi ne tik automobilių vairuotojai, tačiau ir dviratininkai ir pėstieji, kurie akcentuoja, jog kartais pranešimai apie vykdomus darbus įrengiami netinkamai – juos pavyksta pastebėti tik supratus, kad toliau judėti nebepavyks ir reikia apsisukti. Tiesa, dėl ant važiuojamosios kelio dalies sustatytų įspėjamųjų ženklų piktinasi ir patys vairuotojai bei teigia, kad juos būtų galima įrengti ir šalia važiuojamosios kelio dalies.

Atsižvelgia ir į vairuotojus

Vilniaus miesto savivaldybės Komunikacijos skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistas Gabrielius Grubinskas teigė, kad gatvių remonto darbų laikas priklauso nuo įvairių veiksnių, tačiau į eismo situaciją mieste taip pat atsižvelgiama.

„Kelio darbų laikas priklauso nuo įvairių aspektų, tokių kaip gatvės kategorija, darbų apimtis, ne ką mažiau svarbios ir orų sąlygos. Intensyvesnio eismo gatvėse ir ten, kur įprastai susidaro spūstys, darbus stengiamasi atlikti nakties metu ir dieną ne piko metu. Piko metu remontas vyksta žemesnės kategorijos, šalutinėse gatvėse. Siekiant išvengti papildomų spūsčių formavimosi, piko metu darbai vykdomi priešinga kryptimi nei važiuoja pagrindinis automobilių srautas“, – aiškino savivaldybės atstovas.

Jis nurodė, kad spalio pradžioje darbai vis dar vyksta Savanorių pr., Siesikų g., Antakalnio žiede, Želvos g., Mildos g., Liepkalnio g., Jovaro g., Ateities g., Nočios g., Panerių g., Latvių g., A. Mickevičiaus g., Šatrijos Raganos g., Geležinio Vilko g., Šv. Stepono g., Raugyklos g., Ratnyčios g., Latgalių g., Bebrų g., Žėručio g., Beržyno g., Latvių g. ir šalia Rokantiškių kapinių.

Taip pat vyksta pasiruošimo asfaltavimui darbai Bijūnų g., Vakaro g., Rūko g., Pažagiškių g., Neužmirštuolių g., Rasų g., Muitinės g., Slucko g., Kalvos g., Vasaros g. ir Keramikų g.

G. Grubinskas aiškino, kad gatvių remonto darbai bus vykdomi iki kol to daryti nebeleis orų sąlygos ir žiemai bus uždarytos asfalto gamyklos.

Kelio ženklai – pagal darbų specifiką

Paklaustas, ar yra numatyta, kaip turi būti įrengi apie kelio darbus eismo dalyvius įspėjantys kelio ženklai, G. Grubinskas atkreipė dėmesį, kad viskas priklauso nuo darbų specifikos.

„Laikinų kelio ženklų išdėstymas priklauso nuo darbų specifikos. Ženklai turi būti aiškiai matomi, jų paskirtis užtikrinti saugų ir kiek įmanoma sklandesnį eismą darbų metu. Pavyzdžiui, jei keičiami kelio bortai – ženklai statomi arčiau važiuojamosios dalies krašto, jei tvarkomi važiuojamoje dalyje esantys šuliniai – natūralu, kad ženklai ir gairelės bus statomi arčiau jų.

Suprantame ir apgailestaujame, kad kelio darbai sukelia nepatogumų, tačiau tai laikina. Kelio darbai ir trumpalaikiai nepatogumai yra neišvengiami, norint užtikrinti saugias, sklandžias ir komfortiškas vilniečių ir miesto svečių keliones ilguoju laikotarpiu“, – sakė G. Grubinskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją