Vilniaus miesto savivaldybės Administracijos direktorius Adomas Bužinskas teigė, kad dar vasaros pradžioje buvo įdiegtos priemonės, kurios padėjo sumažinti elektrinių paspirtukų greitį centrinėje miesto dalyje ir ant tiltų, keliose gatvėse tokių mikrojudumo priemonių eismas buvo ne tik apribotas, tačiau ir apskritai uždraustas, o taip pat buvo pradėta taikyti identifikacinių numerių programa, kuri galutinai bus užbaigta iki šio sezono pabaigos. Vis dėlto, tam, kad chaoso gatvėse mažėtų, buvo nuspręsta įrengti ir elektriniams paspirtukams skirtas stovėjimo vietas.

„Dėl to norėčiau padėkoti ir Lietuvos Respublikos Seimui, kuris priėmė įstatymus, kurie nuo kitų metų lems tai, kad galingesnės elektrinės transporto priemonės, kurios važiuoja didesniu nei 25 km/val. greičiu, turės būti registruojamos kaip transporto priemonės ir iš dviračių takų ir šaligatvių apskritai dings. Tik tokia bendra priemonių visuma leidžia mums tikėtis, kad judėjimą transporto priemonėmis, kurios tikrai mažina kamščius, padės išsaugoti ir tai nekenks kitų eismo dalyvių saugumui.

Ne paslaptis, kad prieš tai elektrinius paspirtukus matydavome sankryžose, ant dviračių takų, perėjose, gatvėse ir tai, iš principo, tikrai kenkdavo kitų eismo dalyvių saugumui. Mes manome, kad ši priemonė (dedikuotos stovėjimo vietos – „Delfi“) ne tik užtikrins vizualinės taršos mažėjimą, bet ir prisidės prie eismo saugumo didinimo“, – aiškino A. Bužinskas.

Savivaldybės atstovas informavo, kad iš viso įrengta 120 tokių vietų, kurios įdiegtos keturiuose rajonuose – Senamiestyje, dalyje Šnipiškių, dalyje Užupio ir dalyje Naujamiesčio. A. Bužinskas gyventojus ramino, kad šios dedikuotos stovėjimo vietos įrengtos gana tankiai, o tai reiškia, kad neradus vietos vienoje vietoje, netoliese bus galima rasti kitą vietą. Vienoje vietoje telpa 10 elektrinių paspirtukų. Anot jo, ši priemonė veikia elementariai – naudojant GPS koordinates.

„Kitur šių transporto priemonių palikti nebus galima, o jei kas nors jas bet kur numesti nepabaigę kelionės, tai bus dalijimosi platformų galvos skausmas, kaip elgtis su tais klientais, kurie šiomis transporto priemonėmis naudojasi ne pagal tvarką. Kaip ir anksčiau, veikiausiai, jų lauktų finansinė bauda“, – sakė A. Bužinskas.

Savivaldybės atstovas teigė, kad tuo atveju, jei ši priemonė pasiteisins centrinėje miesto dalyje, kur judėjimas elektriniais paspirtukais yra intensyviausias, ji, kito sezono metu, bus plečiama ir į kitus rajonus. Rajonai, anot jo, bus taip pat atrenkami atsižvelgiant, kur šios mikrojudumo priemonės naudojamos dažniausiai.

A. Bužinskas neslėpė, kad elektrinių paspirtukų parkavimo mieste problema yra didelė, todėl savivaldybė tikisi, kad edukacija, švietimas ir viešinimas padės užtikrinti tvarką mieste, o patys gyventojai, savo ruožtu, paisys numatytos tvarkos ir stovėjimo vietose paspirtukus paliks tvarkingai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją