Sostinės savivaldybės teigimu, toks ženklinimas yra aiškesnis ir leisiantis padidinti automobilių srautų judėjimo greitį, o taip pat ir saugumą, mažins spūstis, avarinių situacijų bei trukdžių viešajam transportui kiekį. Anot naujovės iniciatorių, aiškus ir gerai organizuotas eismas žiedais padidins automobilių srautų laidumą apie 20 procentų, pagerės eismo sąlygos.
„Iki šiol žiedinėse Vilniaus sankryžose trūko aiškaus ženklinimo, todėl vairuotojai judėdami žiedu persirikiuodavo lįsdami be eilės ir sudarydami daugybę avarinių ir konfliktinių situacijų, dėl ko susidarydavo dar didesnės spūstys. Geriau organizuoti eismą žiedais paskatino žiedinių sankryžų avaringumo statistiniai duomenys, gyventojų prašymai“, – anksčiau sakė „Susisiekimo paslaugų“ direktorė Modesta Gusarovienė.
Pirmiausiai naujai buvo paženklinti tie Vilniaus žiedai, kurie yra avaringiausi mieste ir turi mažiausią transporto pralaidumą. Skaičiuojama, kad Žirmūnų žiedu per vieną parą pravažiuoja apie 34 tūkst. automobilių, Olandų g. žiedu – apie 33 tūkst. automobilių.
Dar šiais metais planuojami eismo organizavimo pakeitimai ir Geležinkelio stoties žiedinėje sankryžoje. Paženklinus jos važiuojamąjį dalį, atskyrus automobilių stovėjimo aikštelę, įrengus saugumo saleles pėstiesiems, važiavimo tvarka turėtų tapti žymiai aiškesnė ir saugesnė.
Pakeitusi eismo tvarką Žirmūnų ir Olandų žieduose, savivaldybė stebės eismo situaciją: jei toks eismo organizavimo principas išties pateisins lūkesčius, kitais metais bus pakeitimų ir kitose žiedinėse sankryžose (prie Edukologijos universiteto, Savanorių žieduose).