„Nors kai kurie lyderiai po penktadienio kovų susikrovė gana apčiuopiamą persvarą, neabejoju kad nugalėtoją sužinosime tik finišavus šiam jubiliejiniam, jau dvidešimtajam jo istorijoje žurnalistų raliui, - sakė vienas tituluočiausių, net aštuonis ralius laimėjęs LNK laidos „Ne vienas kelyje“ vedėjas Dainius Leonavičius, po pirmosios dienos pirmaujantis žurnalistų įskaitoje. – Nevažiavau ir aš tobulai, padariau keletą menkų klaidelių, tačiau kas jų nedarė? Todėl laimės tas, kas klaidų išvengs šiandien. O šiaip su savo šturmanu Adomu Šablevičiumi esame labai patenkinti „Toyota GT86“, kuri, regis, idealiai tinka visų ralio programoje esančių etapų ypatumams“.
Prieš antrosios dienos batalijas ambicijų neslėpė ir pirmojo tokio ralio, įvykusio 1996 metais, laimėtojas Linas Butkus, vėliau savo sėkmę pakartojęs dar keturis kartus.
„Džiaugiuosi, kad per dvidešimt metų išliko tokia pati kovinga renginio dvasia ir puiki jį gaubianti aura. Keitėsi automobiliai, kurie darėsi vis galingesni, ir kol nesivaržėme klasėse, jie buvo pasiekę tokį piką, kad „arklių kaimene“ „Press raliai“ pranoko net šalies čempionatą, tačiau išliko tokia pat draugiška, geranoriška varžovų atžvilgiu atmosfera“, - pastebėjo pirmojo ralio laimėtojas ir vienas XX-ųjų lenktynių lyderių.
„Po pirmosios dienos kovų galvoje zvimbė tūkstančiai bičių ir buvo apnikusi šokia tokia sumaištis. Tačiau šiandien viskas susidėliojo į savo lentynėles, galva šviesi, tikslai ir strategija ralyje, kuriame nesitikėjau tokio aukšto lygio, aiškūs“, - tokia ralio debiutanto, VIP grupėje besivaržančio Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos saugaus eismo skyriaus vadovo Nemuno Abukausko nuomonė.
N. Abukauskui, vairuojančiam „Volkswagen Golf V GTI“, padeda vienas geriausių šturmanų Gintautas Firantas, kurio pamokos pradedančiajam lenktynininkui, kaip jis pats sakė, tiesiog neįkainojamos.
„Šis ralis man vis dar kiek neįprastoje šturmano kėdėje – jau ketvirtas, - prisiminė daugkartinis šalies automobilių ralio čempionas Vytautas Švedas. – Jei lygintume jį kad ir su pernykščiu, šiemetinis pastebimai lėtesnis, daugiau slalomo varžybų uždarose aikštelėse ir miestų gatvėse, daugiau darbo šturmanams, o nedidelė klaida tokiu atveju lemia daug. Už įvairovę organizatorius galima pagirti, tačiau vienas labiau mėgsta karbonadą, o kitas – blynus. Taip ir ralyje – vienus labiau žavi greičiai, kitus – tikslus, preciziškas vairavimas, sugebėjimas idealiai įveikti tikslaus pravažiavimo rungtis“.
Nuolatinis Lietuvoje rengiamų „Press ralių“ dalyvis Ukrainos žurnalistas Sergijus Kravetsas, vairuojantis „Mitsubishi Lancer Evo X“, atvyko be šturmano, tad į pagalbą pasikvietė prieš dešimtmetį šalies ralio čempiono titulą iškovojusį Evaldą Čirbą.
„Kaip nuluptas žinau ko laukti, kai varžyboms vadovauja ar ralio trasas rengia Gintautas Šlėderis, todėl didelių staigmenų man nebuvo, nors išvengti kelių mažų klaidelių irgi nepavyko, - prisipažino E. Čirba. – Šiandien, manau, dar laukia labai įdomios batalijos „Regitros“ vardu pavadintame etape, o visą mūsų dviejų dienų triūsą vainikuos varžybos „Continental“ taurei laimėti, kurios 11.58 val prasidės Vilniuje, prie Siemens arenos.
Dėl „Continental“ taurės kovojantys ralio dalyviai šią trasą privalės įveikti net du kartus, tad vilniečiai tikrai turės į ką paganyti akis.
XX-asis tarptautinis, jubiliejinis „Press ralis 2015“ finišuos sostinės širdyje, Rotušės aikštėje 16 val.