Prie starto linijos išsirikiavę 49 ekipažai iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Ukrainos, Lenkijos ir Suomijos iškart pradėjo bekompromisines kovas dėl vieno pagrindinių šio renginio rėmėjų - „Continental“ - taurės.
Aistros putojo per kraštus. Atkaklią, nekompromisinę šių ralių vizitine kortele tapusią kovą liudija ir tas faktas, jog bene pirmą kartą šių lenktynių istorijoje nė vienas ekipažas jau pačią pirmąją lenktynių dieną neišvengė baudų. O kadangi bene visi ekipažai už pražangas baudos sekundėmis buvo apdalinti bemaž po lygiai, didesnės įtakos turnyrinei lentelei jos neturėjo.
Vėlų vakarą, kai teisėjai suskaičiavo ir paskelbė pirmosios varžybų dienos rezultatus, labiausiai švietė Press ralių daugkartinių laimėtojų Renaldo Gabarto ir Vinco Gerdžiūno, vairuojančių „Volkswagen Golf GTI“, veidai.
Visuose vienuolikoje greičio ruožų ir specialiųjų rungčių sugaišę 24 min. 24,5 sek. jie tapo ralio vienvaldžiais lyderiais ir didoka - 53,5 sek. persvara lenkė Kęstučio Taškūno ir Andrejaus Savčenkos ekipažą, kurie vairuoja irgi „Volkswagen Golf“ ir varžosi svečių įskaitoje.
Po pirmosios dienos batalijų trečiąją absoliučios įskaitos poziciją užima LNK laidos „Ne vienas kelyje“ vedėjas Dainius Leonavičius su Adomu Šablevičiumi („Toyota GT 86“), kuriuos nuo lyderių skiria 1 min. 20,5 sek. deficitas.
Lyderių pozicijos nėra netikėtos. Tiek Renaldas, tiek Dainius – pripažinti šių varžybų favoritai, laimėję net po septynius press ralius ir besidalinantys žurnalistų ralių nekarūnuotų karalių karūną.
Po pirmosios dienos batalijų ketvirtąją vietą ir trečiąją tarp žurnalistų bei pirmąją tarp renginio svečių užima kaimynų latvių Martino Dzeničio ir Andrio Malnieko ekipažas, vairuojantis „Mitsubishi Lancer Evo VI“ automobilį. Latviai lyderiams kol kas pralaimi 1 min. 23,8 sek.
Penkti – irgi svečių įskaitoje lenktyniaujantis DNB banko Arūno Lekavičiaus ir Ąžuolo Žadeikos duetas, kurie su „Renault Megane“ lyderiams pralaimi 1 min. 42,1 sek. ir tik 06,1 sek. dalimi lenkia šeštąją poziciją su „Mitsubishi Lancer Evo X“ užimantį Ukrainos žurnalistų Sergejaus Kravetso ir Oleksanderio Bozhkovo ekipažą.
Aukščiausią, 24-ąją bendrosios įskaitos vietą iš dailiosios lyties atstovių užima portalo autoledi.lt atstovės Laima Patinskienė ir Lina Leonavičiūtė, kurios vos viena pozicija lenkia koleges iš „Autopiloto“ Laurą Fetingienę su Ernesta Globyte ir joms ant kulnų minančią LNK sporto žinių vedėją Astą Žukaitę-Nalivaikienę, kuriai padeda vienas labiausiai patyrusių šalies automobilių ralio meistrų Deividas Jocius.
Žinoma, pirmosios varžybų dienos galutinių rezultatų lentelė galėjo atrodyti gerokai kitaip, jei ne apmaudžios nesekmės ar technikos gedimai, kurių neišvengia nė vienos automobilių sporto varžybos.
Užteko po kelių pirmųjų greičio ruožų buvusiam lyderiui, TV laidos „Autopilotas“ vedėjui Ramūnui Fetingiui pradurti padangą ir sugaištos ją keičiant minutės lyderį negailestingai bloškė net į tryliktąją poziciją. Vėliau Ramūnui ir jo šturmanei Agnei Lauciuvienei pavyko trejetą pozicijų atkovoti.
Dėl „Caterham Superlight R300“ gedimo jau po pirmųjų rungčių buvo priverstas sudėti ginklus Suomijos žurnalistų Aimo Niemio ir Arttu Kauranne ekipažas.
Apmaudi nesėkmė priešpaskutiniajame pirmosios dienos greičio ruože ištiko itin ryžtingai nusiteikusį „Lietuvos geležinkelių“ Klaipėdos filialo darbuotojų Martyno Padgurskio ir Tomo Šilgalio ekipažą, kai ėmė ir subyrėjo jų vairuojamo „Renault Clio Sport“ pavarų dėžė.
Tačiau šįsyk daugiausia nuopelnų ne už sportinį ryžtą nusipelno jaunieji lenktynininkai, o Martyno tėtis, žinomas kroso meistras Dainius Padgurskis, kuris atsiprašęs žmonos Daivos ir visų svečių, šventusių jųdviejų 25-ąsias jungtuvių metines, tiesiog pakilo nuo vaišių stalo ir iš Plungės atskubėjo į Panevėžį. Tam, kad sūnus galėtų sėkmingai kirsti „Press ralio 2014“ finišą.