Mantas Matukaitis buvo tas žmogus, kuris nepabijojo išsiskirti iš minios.
„Vos pažvelgus į šį automobilį dėmesį labiausiai atkreipia... Ne, ne. Ne didžiulis galinis sparnas, o didžiulė bagažinė“ - juokavo laidos vedėjas Paulius Garkauskas.
„Iš tiesų ji didelė – telpa pora bulvių maišų. Artėja šaltibarščių sezonas, tai labai aktualu“, - juokėsi M. Matukaitis.
Kalbant rimčiau, amerikietiška svajonė Lietuvoje atsidūrė neatsitiktinai.
„Tai buvo kompromisas tarp kainos, išvaizdos ir greičio, nes kad ir iš kurios pusės bežiūrėtum, ši mašina atrodo tikrai gerai“, - kalbėjo M. Matukaitis.
Be jokios abejonės, pagrindinis akcentas yra variklis. Giliau įkvėpkite – tai 7,011 darbinio tūrio agregatas. Kita vertus, pats variklis sveria vos 180 kg, o išspaudžia 512 AG (640 Nm).
„Aš visiems, kurie nesupranta kas yra niutonai paaiškinu paprastai. Arklio galio yra tai, kaip greitai tu gali važiuoti, o niutonai yra tai, kaip greitai tų tą greitį pasieksi. Tai automobilis tikrai turi žavesio. Nesu pratęs prie tokio pagreičio. Išvažiuojant iš posūkio variklis suurzgia ir skrandis tiesiog kyla į viršų. Įspūdžiai puikūs. Svėrėme automobilį ir nustebino, kad man įsėdus į automobilį svorio balansas yra 50/50 ir skiriasi vos ne gramais. Tai reiškia, kad jau gamykliškai viskas labai gerai apgalvota“, - pasakoja M. Matukaitis.
Įdomu, kad 1340 kg svorio automobilio gale buvo sumontuotos lingės, kurias ekipa pakeitė sportiniais amortizatoriais.
„Automobilis nesunkiai valdomas. Iš tiesų labai padeda didžiulis galinis sparnas – 190 cm ilgio. Kaip gera lova”, - juokiasi M. Matukaitis.
Kad „Corvette” gali važiuoti Nemuno žiede ir gali važiuoti greitai, įrodo rezultatai jau pirmajame etape.
Plačiau apie išskirtinį automobilį – naujame „Spausk Gazą!“ epizode.