Aurimas Jurčius – užkietėjęs amerikietiškų automobilių ir motociklų gerbėjas. Kaunietis savo garaže turi ne vieną „Victory“ modelį. Tiesa, motociklai į gatves iš Aurimo garažo išrieda jau modifikuoti ir pakeitę savo originalią išvaizdą.
Laidos vedėjas, motociklų specialistas Matas Rinkevičius pastebėjo, kad pirmiausia dėmesį atkreipia didžiuliai ratai.
„Įdomiai atrodo 23 colių ratas. Taip pat čia yra verstos šakės, ABS. Motociklas yra kelioninis. Iš tiesų tai turbūt pats didžiausias motociklas, kurį yra tekę vairuoti. Europietiški ar japoniški motociklai yra mažesni, kompaktiški“, - teigė Matas.
Tiesa, netrukus A. Jurčius atvairavo dar didesnį „Victory“. Iš tiesų tai du identiški „Victory Cross Country“, tačiau po modifikacijų jų išvaizda gerokai skiriasi.
„Aš šiuos motociklus vadinu amerikietiškais japonais. Kodėl? Todėl, kad pakanka žinoti, kur pilti tepalus ir kurą. Daugiau nieko nereikia žinoti. Beje, kuro sąnaudos tik 6 litrai, nors variklis yra 1,7 litro. Viskas, daugiau jokio serviso nereikia. Labai kantrūs motociklai. Daugiau pasaulyje nėra motociklo su tokiu priekiu. Tai pagal specialų užsakymą darytos detalės“, - sako A. Jučius.
Beje, prieš porą metų buvo nutraukta „Victory“ motociklų gamyba, kurie buvo laikomi vienais iš „Harley Davidson“ konkurentų. Kodėl Aurimas renkasi „Victory“, o ne „Harley“?
„Geras klausimas, nes abi prekės amerikietiškos. Aš myliu amerikietišką prekę ir pirmas mano motociklas buvo „Victory Vegas“. Tai buvo buvo prieš penkerius metus. Vieną kartą atsisėdęs ant „Victory“ į nieką keisti jo jau nebenorėjau. Tiesą pasakius, aš nelabai mėgstu taisyti motociklus, o šie praktiškai negenda. Yra keletas bėdų, kurias labai lengva pašalinti“, - sako Aurimas.
Tiesa, M. Rinkevičus pripažino, kad tai nėra jo mėgstamiausio stiliaus motociklai.
„Važiuoti patogiau, galios – per akis. Na, o dėl išvaizdos... Kaip sakant, dėl skonio nesiginčijama“, - mandagiai išsisuko Matas.