Bet apie viską nuo pradžių. Net keista, kad per tiek laiko nei vienas kitas gamintojas taip ir nesugebėjo pralenkti „Porsche Macan“ važiavimo savybėmis – pastarasis yra itin universalus, visapusiškas ir sportiškas automobilis su padidinta prošvaisa. Žinoma, ir vienas brangiausių klasėje, kainuojantis tiek, kiek klase didesni kitų trijų vokiečių – „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ – modeliai.
Bet jei tik galite sau leisti, tai yra geriausias SUV pasirinkimas šiame segmente. Neįtikėtina, kaip gamintojas sugebėjo subalansuoti, atrodo, tiesiog nesuderinamas savybes – didesnę automobilio prošvaisą, aukštesnį svorio centrą, pakankamai didelį svorį ir įspūdingas važiavimo savybes, kuriose dominuoja ir komfortas, ir uždegantis azartas.
Žinoma, jei norite maksimalaus balanso, tada rinkitės papildomai užsakomą ar standartinę GTS versijoje pneumatinę reguliuojamo aukščio ir standumo pakabą, kuri leis dar labiau pritaikyti norimus nustatymus, priklausomai nuo važiavimo sąlygų.
O po šių metų atnaujinimo kai buvo pakeista priekinės dalies išvaizda, atsirado naujų spalvų pasirinkimas, taip pat fizinius mygtukus centrinėje konsolėje pakeitė sensoriniai, 2,9 l V6 biturbobenzininis variklis tapo dar galingesnis. Bandytoje S versijoje galia padidėjo iki 280 kW (380 AG, +26 AG, 0-100 km/val. – 4,6 s su „Sport Chrono“ paketu), GTS – dar daugiau, iki 324 kW arba 440 AG (+ 60 AG, 0-100 km/val. – 4,3 s). Bazinis modelis siūlomas su keturių cilindrų 265 AG varikliu ir kainuoja nuo 63 500 eurų, veiklos nuomos kaina – nuo 1022 eurų.
Ir nors atrodo, kad modelis iki atnaujinimo buvo nepriekaištingas, visgi gamintojas sugebėjo dar labiau pagerinti važiavimo savybes, panaudojęs didesnio diametro stabilizatorius, standesnes spyruokles ir amortizatorius, taip pat 10 mm sumažinęs standartinę prošvaisą ir taip pasiekęs dar tikslesnio valdymo ir stabilesnio važiavimo posūkiuose. Žinoma, visa tai su standartine visų varančiųjų ratų pavara, kur galia nuolatos siunčiama galiniams ratams ir, priklausomai nuo poreikio, priekiniams.
Bet verta žinoti, kad jau po metų debiutuos ir vien tik elektra varomas „Macan“, naudosiantis didesniojo „Taycan“ platformą ir technologijas. Įdomu tai, kad abu modeliai bus parduodami vienu metu – neturiu jokių abejonių, kad su tokiomis važiavimo savybėmis „tradicinis Macan“ dar sėkmingai gyvuos ne vienerius metus.
Daugiau apie atnaujintą „Porsche Macan“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.