Beje, kalbant apie išvaizdą – būtent ją kaip vieną pagrindinių pasirinkimo svertų (drauge su komfortu ir dinaminėmis savybėmis) mini „Kadjar“ pirkėjai. Žinoma, reikia nepamiršti, kad nemažiau įtakos turi ir mada – SUV pardavimai visame pasaulyje greitai pasieks pusę visų parduodamų mašinų tipų (automobilių rinką tiriančios agentūros „JATO Dynamics“ duomenimis, 2017 m. pasauliniai SUV pardavimai jau buvo pasiekę 34 proc. visos rinkos dalies (2012 m. – tik 22,4 proc.).
2019 metus „Renault Kadjar“ pasitiko atsinaujinęs – po trejų metų nuo gamybos pradžios tai buvo daugiau ne įnoris, o būtinybė, įdiegiant naujausius degalų taršos normas atitinkančius variklius, kurių efektyvumas dabar matuojamas pagal naują WLTP degalų sąnaudų matavimo standartą.
Išorėje atnaujinimai nedideli – kitoniškos grotelės ir buferiai, šiek tiek pakeisti žibintai. Viduje pakeitimų daugiau. Patogesnės sėdynės su labiau ergonominiu ir geriau kūną prilaikančiu užpildu, atnaujintas prietaisų skydelis, kuriame labiausiai pastebimas naujas multimedijos sistemos ekranas ir klimato kontrolės valdymas. Nors paties liečiamojo ekrano dydis liko toks pats (7 coliai), bet nebeliko senamadiškai atrodančių jungiklių, kuriuos pakeitė jutikliniai mygtukai, o ir klimato kontrolės valdikliai su sumontuotais ekranėliais atrodo labiau šiuolaikiškai.
Bet, kaip jau minėjau, svarbiausias atnaujinimas slypi po priekiniu gaubtu. O ten – pažangūs 1,3 l turbobenzininiai 140-160 AG varikliai, sukurti bendradarbiaujant su „Daimler“ koncernu, kurių galingesnis gali būti komplektuojamas su dviejų sankabų EDC automatine greičių dėže. Tradiciškai liko ir turbodyzeliniai varikliai, kuriuos pirkėjai renkasi vis rečiau. Tai 1,3 ir 1,5 l motorai, pasiekiantys nuo 115 iki 150 AG.
Dyzeliniai varikliai vis dar taupesni už benzininius, o galingiausia versija galima ir su visų varančiųjų ratų pavara – patyrusių bekelės specialistų iš „Nissan“ ištobulinta sistema, drauge su 20 cm prošvaisa, taip pat blokuojamu tarpašiniu diferencialu ir 17 ir 25 įvažiavimo ir nusileidimo kampais, leis neprapulti nuvažiavus nuo asfalto ir labiau užtikrintai važiuoti slidžiu keliu žiemą.
Žinoma, kai tiek daug konkurentų (populiariausius šio segmento SUV Lietuvoje galite pamatyti vaizdo medžiagoje), pirmiausiai turi patikti išvaizda – nėra jokių abejonių, kad pirkėjams tai yra vienas svarbiausių argumentų. Ir jei čia uždegama žalia šviesa, tada sėdama skaičiuoti kainų ir ką už ją gauni – pavyzdžiui, nuo 16 440 eurų kainuojantis „Kadjar“ yra maždaug 2000 eurų pigesnis nei tą pačią platformą turintis ir taip pat ką tik atnaujintas „Nissan Qashqai“.
Daugiau apie atnaujintą „Renault Kadjar“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.