„Renault Kadjar“ priskiriamas vidutinio dydžio krosoveriams, kaip ir „Nissan Qashai“, „Kia Sportage“, „Honda HR-V“, „Peugeot 3008“ ir kt. Tiesa, niekam ne paslaptis, kad „Renault“ bendradarbiauja su „Nissan“, tad prieš kalbant apie „Kadjar“ negalima nepaminėti, kad tai beveik tas pats „Qashqai“. Tačiau jie turi ir šiokių tokių skirtumų.
Panašūs, bet skirtingi
Žinoma, nors ir „Kadjar“, ir „Qashqai“ formos yra panašios, juk beveik tas pats modelis, vis tik „Kadjar“ formos aptakesnės bei apvalesnės. Priekiniai ir galiniai buferiai taip pat išskiria šiuos modelius, „Kadjar“ priekiniai ir galiniai žibintai – apvalesni.
Jei pakeltumėte variklio gaubtą, galėtumėte pažaisti žaidimą „rask penkis skirtumus“. Mat „Renault“ ir „Nissan“ aljansas susitarė, kad abu šie modeliai turės tuos pačius benzininius 1,3 l keturių cilindrų turbininius variklius, generuojančius 140 AG arba 160 AG. Galima pasirinkti ir 1,5 l turbodyzelinį variklį, su 114 AG arba 150 AG. Tačiau bandytas modelis buvo varomas benzinu ir turėjo 140 AG.
Transmisija su pavaromis
Beje, nors tiek „Kadjar“, tiek „Qashqai“ modeliai dalinasi tuo pačiu varikliu, automobilių pavarų dėžės kitokios. „Nissan“ modelyje įmontuota automatinė bepakopė CVT pavarų dėžė, o „Renault“ turi dvigubos sankabos pavarų dėžę. Važiuojant užmiestyje tiek viena, tiek kita pavaras keičia gana švelniai, tačiau „Kadjar“ gavo daugiau simpatijų dėl pajudėjimo iš vietos ir atsako į akceleratoriaus pedalą. „Renault“ modelis į akceleratoriaus pedalo paspaudimą reaguoja šiek tiek greičiau ir bėgėjasi ganėtinai švelniai – nešoka į priekį lyg pabudintas iš miego.
Tačiau važiuojant nelygumų turinčiu keliu, „Kadjar“ nėra pats minkščiausias ir komfortiškiausias automobilis, todėl nelygumai jaučiami. Visgi sukant posūkius, automobilis išlieka gana standus ir į šonus svyra minimaliai. Kalbant apie „Qashqai“, negalima nepaminėti, kad pastarasis turi dar šiek tiek kietesnę važiuoklę, todėl šiuo atžvilgiu „Kadjar“ šiek tiek pranašesnis.
Pliusas – kuklumas
Nors iš pradžių atrodo, kad kalbėti apie degalų sąnaudų skirtumus nėra prasmės, juk variklis tas pats, tačiau skirtingos pavarų dėžės vis tik turi tam įtakos. Benzininis „Renault Kadjar“ degalams nėra toks reiklus kaip „Qashqai“. Galbūt taip yra būtent dėl mažesnio uždelsimo pradedant važiuoti, tačiau važiuojant mišriomis sąlygomis, „Kadjar“ po 128 kilometrų rodė 6,6 l/ 100 km vidutines sąnaudas. Užmiestyje rodikliai nukrito iki 5,9 l, o mieste varijavo nuo 6,9 l iki 7,4 l.
Įsėdus į „Kadjar“ galima pastebėti ne tik panašumų į „Qashqai“, bet ir skirtumų. „Renault“ pasirinko lietimams jautrų multimedijos valdymą, o „Nissan“ įdėjo daugiau fizinių mygtukų.
„Renault Kadjar“ priskiriamas prie vidutinių krosoverių ir yra 4489 mm ilgio, 1556 mm pločio ir 1613 mm aukščio, o bagažinės talpa 472 l, kuri atlenkus galines sėdynes padidėja iki 1478 l.
„Renault Kadjar“ kainos prasideda nuo 18053 eurų – 729 eurais mažiau, nei artimiausias konkurentas „Qashqai“.