Aišku, tai nereiškia, kad nusipirksite metalo laužą – kinai moka ir gali pagaminti kokybiškus daiktus, kuo seniai įsitikino tiek „iPhone“, tiek ir kitų populiarių prekinių ženklų pirkėjai. O ir pati „CF Moto“ kompanija bendradarbiauja su austrų „KTM“ motociklų gamintoju ir už investicijas gauna naudoti pažangias variklių technologijas.
Mano bandyto „CF Moto 650MT“ motociklo išvaizda atrodo šiuolaikiškai ir tai – gera pradžia. LED priekinis ir galinis žibintas, efektyviai nuo vėjo saugantis reguliuojamo aukščio priekinis stiklas, netgi važiavimo režimų pasirinkimas – už tokią kainą atrodo tikrai viliojantis pasiūlymas. Žinoma, bandomojo motociklo silueto nepuošia plastikinę apdailą saugantis rėmas, tačiau jis pravers, jei nuspręsite prigulti žvyrkelyje, taip pat ant jo visai patogu susikelti kojas, kai važiuoji tolimesnį atstumą.
Nepatiko skaitmeninio prietaisų skydelio išvaizda – nors svarbiausia informacija pateikiama aiškiai, plastikinis jo apvadas su įdubose sumontuotomis signalinėmis lemputėmis atrodo atgyvenęs – 500 eurų brangiau kainuojančiai GT versijai montuojamas kur kas šiuolaikiškiau atrodantis vientiso paviršiaus spalvotas ekranas, tad tikriausiai greitai toks bus pasiūlytas ir MT modeliui.
Dar užkliuvo klibanti pavarų perjungimo svirtelė ir blogai veikiantys priekiniai stabdžiai – po testo apžiūrint priekinius stabdžių diskus tapo akivaizdu, kad ispanų kompanijos „J.Juan“ stabdžių sistemos trinkelės ne visu plotu prisispausdavo prie stabdžių disko – manau, tiek viena, tiek ir kita problema nesunkiai gali būti sutvarkyta dar paties pardavėjo. Tuo labiau, kad pačiai šešių greičių pavarų dėžei jokių priekaištų neturėjau – pavaros perjungiamos tiksliai ir sklandžiai.
Ir jei vis dar skaitote šį tekstą, tai toliau – bemaž tik geros žinios. Dviejų cilindrų 649 cm3 motoras pasiekia gana lengvam (sveria 213 kg su pilnu degalų baku) kelioniniam motociklui klasės standartus atitinkančius 52 kilovatus arba 71 arklio galią, kurių visiškai užtenka tiek greitkeliuose, tiek ir įprastuose užmiesčio keliuose. Kurie gali būti ir blogos kokybės – pakabos eiga pakankamai didelė, nelygumai sugeriami gerai (priekinių amortizatorių su 140 mm eiga standumas yra reguliuojamas. Pasitikėjimą kelia ir ne bevardės kiniškos, o gerą sukibimą užtikrinančios „Metzeler Roadtec Z8“ padangos.
Tad tokiu motociklu tikrai galima leistis ir į tolimą kelionę, tuo labiau, kad degalų bako talpa yra padori ir siekia 18 l. Tiesa, kitą dieną po testo įsiskaudėjo uodegikaulis – nors sėdėjimo ant motociklo padėtis tikrai patogi tiek važiuojant greitai, kada nevargina vėjas, tiek ir važiuojant lėčiau, visgi į minkštąją įsirėmęs sėdynės pakilimas keleiviui paliko prisiminimą.
Daugiau apie „CF Moto 650MT“ motociklą žiūrėkite vaizdo medžiagoje.