Europos rinkoje „Forester“ iš visų šio gamintojo modelių yra antras pirkėjų mėgiamiausias modelis, jį lenkia tik XV, o trečioje vietoje yra „Outback“. Tiesa, gamintojas gali pasigirti, kad būtent šis miškui sukurtas modelis „Euro NCAP“ saugumo testuose gavo aukščiausią įvertinimą, o taip įvertintas buvo ne tik Europoje, bet ir Amerikoje, Australijoje bei Japonijoje.

Elektrinė naujiena

„Subaru“ nusprendus nebegaminti dyzelinu varomų automobilių, galima buvo tikėtis, kad bus priimtas sprendimas pradėti naudoti elektros jėgainę. Vis tik ne vienam tai tapo naujiena. Tiesa, „Forester eBoxer“ gamintojas nėra linkęs vadinti hibridu, o tiesiog – benzininį ir elektros variklius turinčiu modeliu.

Gamintojas naująjį „Forester“ siūlo su 2 l benzininiu 4 cilindrų opoziciniu varikliu generuojančiu 150 AG ir 197 Nm bei elektros jėgaine, turinčia 16,73 AG (12,13 kW) ir 65 Nm. Bendra gamintojo numatyta automobilio galia yra 166,7 AG ir 259 Nm. Visų varančiųjų ratų pavarą turinčio „Forester“ variklis suporuotas su CVT transmisija, iš kurios 60 proc. galios perduodama į priekinius ir 40 proc. – į galinius ratus.

Automobilis bėgėjasi gana maloniai ir sklandžiai, minimalus uždelsimas yra, tačiau jis neerzina. Visgi testų metu nuostabą sukėlė pernelyg garsus variklio darbas. Net ir be didesnių apkrovų variklis skleidžia nemažą garsą, kuris, tikiu, ilgesnės kelionės metu pradėtų varginti. Visgi jį gali užgožti garsiau grojanti muzika.

"Subaru Forester" / Eglės Girdenytės nuort.

Nežymūs išvaizdos pokyčiai ir sistemos

Automobilio išorėje nemažai pasikeitimų,bet jie nėra žymūs. Modelio priekyje šiek tiek pasikeitė automobilio žibintai, jie tapo „piktesni“, taip pat galima pastebėti pasikeitusį rūko žibintų dizainą bei pamatyti naujoves priekinio buferio apačioje bei naujas, bičių korį primenančias, priekinės grotelės. Automobilio gale – kitokie galiniai žibintai, naujajame modelyje atsirado daugiau kampų bei labiau išryškintos automobilio formos. Išliko slenksčių apsauga, todėl atsidarius dureles, net ir po pasivažinėjimo itin purvinais keliais, slenksčiai liks švarūs.

Įsėdus į automobilio vidų, galima gamintoją pagirti, mat žinant ankstesnių modelių vidaus apdailos medžiagų kokybę, dabar galima pripažinti, kad pažanga tikrai yra. Medžiagos pakankamai minkštos ir malonios liesti, o multimedijos ir klimato kontrolės valdymas nėra perkrautas mygtukais ir patogus naudotis.

Tiesa, gamintojas taip pat įdiegė ir veido atpažinimo sistemą, kuri, atpažinusi jūsų veidą, gali sureguliuoti sėdynę pagal jūsų nustatytus parametrus. Taip pat automobilyje įmontuotos saugos funkcijos geba sekti jūsų žvilgsnį ir įspėja, jei dažnai žvilgsnį nukreipiate nuo kelio, pradedate dažniau mirksėti ar suprastėja jūsų reakcija – automobilis identifikuoja, kad pavargote.

Automobilyje taip pat sumontuota linijų palaikymo sistema, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo kontrolės sistema bei kitos, jau įprastomis tapusios vairuotojo pagalbos ir saugos sistemos. Šiokia tokia naujovė „Subaru“ yra automatiškai nusilenkiantys veidrodėliai parkuojantis. Tai pirmasis gamintojo modelis su tokia sistema.

Dar viena technologija, kuria džiaugiasi ne tik gamintojas, bet ir vairuotojai – „EyeSight“ sistema, kuri stebi priekyje esančias transporto priemones bei jų judėjimą, o joms staiga stabdant sistema vairuotojui padeda sustabdyti automobilį laiku, o jei vairuotojas laiku nesiima reikiamų veiksmų, sistema automobilį stabdo pati. Teigiama, kad pradėjus „Subaru“ automobiliuose naudoti šią sistemą, eismo įvykių skaičius sumažėjo 61 proc.

"Subaru Forester" / Eglės Girdenytės nuort.

Didžiausios simpatijos – pakabai

Didžiausią susižavėjimą, kaip ir buvo galima tikėtis, sukėlė automobilio pakabos darbas. Automobilis, rodos, tiesiog sutvertas važiuoti šalia asfalto. Važiuojant lygiu asfaltuotu keliu automobilis rieda komfortiškai, yra stabilus, tačiau visas gėris pasireiškia išsukus iš kelio. Testų metu važiavome mišku, žvyru, kalvotomis pievomis ir dirva. Visose vietose automobilio pakaba visiškai sugėrė visus virpesius, o net didžiausi nelygumai sėdint prie vairo juntami gana švelniai.

Automobilis taip pat turi du važiavimo režimus – „Snow-Dirt“ ir „D Snow-mud“. Pirmasis skirtas važiuoti kietu ir tvirtu pagrindu, o antrasis biriu ir drėgnu. Taip pat automobilyje įmontuota nusileidimo nuo kalno kontrolė, kuri padeda automobiliui palaikyti numatytą greitį ir leidžiantis nuo kalno jį palaikyti – negreitėti.

"Subaru Forester" / Eglės Girdenytės nuort.

Lyginant su senesniu ketvirtos kartos modeliu, penktos kartos „Forester“ yra šiek tiek didesnis. Automobilio ilgis 4625 mm (15 mm ilgesnis), plotis – 1815 mm (20 mm platesnis), aukštis – 1730 mm (5 mm žemesnis). Svarbu paminėti ir tai, kad automobilio svorio centras yra žemiau – 220 mm nuo žemės. Gamintojas taip pat nurodė, kad naujasis „Forester“ gali tempti prikabintą krovinį iki 1870 kg.

Dėl platesnio kėbulo padidėjo ir automobilio bagažinės talpa, arba, bent jau kaip teigė gamintojo atstovai, dabar golfo lazdų dėklas gali būti padėtas tiesiai, o ne skersai. Bagažinės plotis yra 1300 mm, ilgis – 1856 mm, o bendra bagažinės talpa yra 509 litrai, o atlenkus galines sėdynes padidėja iki 1779 l.

Naujojo „Subaru Forester“ kaina prasideda nuo 32900 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)