Priminsiu, kad ši nauja koncerno platforma pirmą kartą buvo panaudota 2012 metais septintos kartos „Volkswagen Golf“, vėliau pritaikyta „Passat“ ir skirtingų „Audi“, „Seat“ ir „Škoda“ modelių gamybai. Na, o galiausiai atėjo laikas ir antros kartos „Tiguan“ – tai buvo pirmasis „MQB“ platformos SUV ir apskritai antras šio kėbulo tipo modelis „Volkswagen“ gamoje po „Touareg“ – automobilių su padidinta prošvaisa mada bėgėjosi visu pajėgumu.
Platformos ypatumai leido pasiūlyti ne tik gerokai erdvesnį nei pirmtako saloną, didesnę bagažinę (+145 l), geresnes važiavimo savybes (nors automobilis tapo didesnis, bet svoris sumažėjo), bet ir tuomet naujausias technologijas, tokias kaip skaitmeninį prietaisų skydelį, daug saugumo įrangos, reguliuojamą pakabą ir kitus pažangius sprendimus.
Tik, žinoma, visada iškildavo klausimas tiek kalbant apie naują automobilį, tiek ir apie šiandien siūlomus naudotus variantus – kiek esate pasirengę už jį mokėti, nes nuo 18 000 eurų prasidedanti naudoto automobilio kaina yra viena aukščiausių tarp konkurentų, tarp kurių galima įvardinti tokius modelius kaip „Toyota RAV4“, „Hyundai Tucson“, „Kia Sportage“ ar „Nissan Qashqai“.
Bet nesistebiu kodėl šiandien tai yra populiariausias pasaulyje „Volkswagen“ automobilis, aplenkęs ilgai viršūnėje karaliavusį „Golf“ – pirkėjus viliojo ir vilioja tos pačios kaip ir hečbeko pažangios technologijos ir geros važiavimo savybės, tik aprengtos madingu SUV kėbulu.
Be to, jis gali pasigirti ir neblogu pravažumu, kadangi galimas ir su „4Motion“ visų ratų pavara. Geras surinkimas ir apdailos medžiagos iš esmės prilygsta „Premium“ klasės modeliais, tad „Tiguan“ gali konkuruoti tiek su „BMW X1“, tiek su „Volvo XC40“, tiek ir bendraplatformiu „Audi Q3“. O iš tų pačių MQB „klonų“ reikia paminėti tiek „Seat Ateca“, tiek ir didesnį bei erdvesnį „Škoda Kodiaq“ – kaip alternatyvą „Volkswagen“ siūlė septynvietę „Allspace“ versiją.
Modeliai buvo siūlomi su keturių cilindrų turbobenzininiais 1.4, 1.5, 2.0 TSI ir turbodyzeliniais 1.6 arba 2.0 TDI varikliais, pasiekdavusiais nuo 115 iki net 320 AG, tai pat buvo ir iš tinklo įkraunama „1.4 PHEV“ hibridinė versija. „Tiguan“ buvo komplektuojami tiek su mechaninėmis, tiek dviejų sankabų DSG transmisijomis, taip pat tradicinėmis automatinėmis hidraulinėmis pavarų dėžėmis.
Kaip pažymi naudotų automobilių „Longo LT“ specialistai, 2.0 TSI motoruose svarbu atkreipti dėmesį ar nebarška variklio grandinė, turbodyzeliniuose motoruose tradiciškai silpna vieta yra purkštukų gedimai – toks variklis pasižymi netolygiu darbu.
Taip pat DSG transmisija turi sklandžiai perjungti pavaras, o sukant vairą nebūti pašalinių garsų – vairo kolonėlė nėra remontuojama, tik keičiama, tad tokie darbai bus brangūs. Tačiau kalbant apskritai apie „Tiguan“ (tiesa sakant, kaip ir apie kitus „Volkswagen“ modelius), jo eksploatacija nėra brangi, kadangi antrinėje rinkoje yra didelis atsarginių kokybiškų dalių pasirinkimas.
Daugiau apie naudotą „Volkswagen Tiguan“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.