Septintos kartos „Golf“ buvo gaminamas nuo 2012 iki 2019 metų (elektrinė versija ir universalas „Variant“ – iki 2020 m.). Jis buvo pirmasis modelis, pagamintas naudojant naują gamintojo modulinę „MQB“ platformą, o jo bendraplatformiai buvo tokie automobiliai kaip „Škoda Octavia“, „Audi A3“ ir „Seat Leon“.

Jis buvo gaminamas kaip trijų arba penkerių durelių hečbekas, universalas (ir su padidinta prošvaisa „Golf Alltrack“ versija, taip pat buvo siūlomas ir kabrioletas. Variklių buvo visa galybė – galima sakyti, jis nebuvo varomas nebent tik malkomis. Tai benzininiai 1.0-2.0 „TSI“ (85-310 AG) ir dyzeliniai 1.6-2.0 „TDI“ (90-184 AG) motorai, galingos „GTI“, „GTD“ versijos ir 300 AG pasiekiantis (po atnaujinimo – 310 AG) „Golf R“ su visų ratų pavara. O dar buvo ir suslėgtomis dujomis varomi „TGI“, iš tinklo įkraunamas hibridas „GTE“ ir elektrinis „e-Golf. Pavarų dėžės buvo tiek mechaninės 5 ir 6 greičių, automatinės, taip pat dviejų sankabų šešių ir septynių greičių „DSG“ transmisijos.

Kokybiškai jis buvo žymiai geresnis nei šeštos kartos modelis, o savo ergonomika ir važiavimo savybėmis gerokai pranoko visus konkurentus, todėl nieko keisto, kad 2013 metais tapo ir Europos (o dar anksčiau – ir Lietuvos), ir pasaulio, ir netgi Japonijos metų automobiliu – pirmą kartą šioje šalyje nuo 1980 metų geriausiu automobiliu buvo išrinktas ne japoniškos markės modelis.

Nieko keisto kadangi jis siūlė nuo itin gerų važiavimo savybių, reguliuojamos pakabos iki šiuolaikinės multimedijos įrangos. O po nemažo atnaujinimo 2016 metais (pasikeitė net atstumas taro ašių – tą leido padaryti modulinė platforma) su nauja apšvietimo technika, multimedijos sistema, skaitmeniniu prietaisų skydeliu jis net ir šiandien yra vienas geresnių klasės atstovu, džiuginančiu šiuolaikinėmis savybėmis.

Tiesa, tai nėra erdviausias automobilis, ypač hečbekas – kas ieško erdvaus modelio, turėtų rinktis universalą. Bet tai – visapusiška miesto mašina. Deja, ir ne pati patikimiausia. Kaip sako naudotų automobilių „Longo LT“ specialistai, kaip ir kitiems šios platformos „Volkswagen“ modeliams, „TSI“ variklius kamuoja grandinių bėdos, kurias reikia laiku prižiūrėti ir keisti, „TDI“ motorams kaip ir anksčiau didžiausia problema yra gendantys brangūs purkštukai.

O štai su „DSG“ transmisijomis gamintojas išsprendė problemas dar ankstesnėje kartoje, tad jos didelio galvos skausmo nebekėlė, nebent daugiau dėmesio reikalauja dviejų masių smagratis. Na, o kalbant apie smulkesnius gedimus, tai čia galima paminėti skirtingų jutiklių klaidas, multimedijos sistemos gedimus – iš esmės, tai nėra kritiniai dalykai.

O dabar – geriausia žinia. Rinkoje populiariam modeliui yra siūloma galybė neoriginalių, tačiau kokybiškų atsarginių dalių – nesirinkite pigiausių gaminių ir bus rami galva. O ir naudotų agregatų, pavyzdžiui, net jei ir reikėtų keisti „DSG“ pavarų dėžę, kainos nenuvarys į bankrotą – tokią naudotą galima įsigyti už maždaug 800 eurų.

Daugiau apie naudotą septintos kartos „Volkswagen Golf“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.