Artimiausias „Superb“ giminaitis yra aštuntos kartos „Volkswagen Passat“ bendraplatformis, apie kurį daugiau sužinoti galite čia, o naudoto automobilio apžvalgą rasite čia. Tik kaip ir anksčiau, tiek naujas, tiek ir naudotas „Škoda“ siūlomas ir už geresnę kainą, ir yra praktiškesnis pasirinkimas.
O didžiausias skirtumas tarp šių techniškai itin panašių modelių – vengiant vidinės konkurencijos tokios tuometės naujausios technologijos kaip skaitmeninis prietaisų skydelis, atstumą palaikanti automatinė greičio kontrolė ar „LED Matrix“ žibintai „Superb“ buvo pradėtos siūlyti vėliau nei „Passat“.
Tačiau jei jau domitės šiuo „Škoda“, akivaizdu, kad jums kur kas svarbiau praktiškos savybės. Ir šiuo atveju nors ir būdamas bendraplatformis, „Superb“ universalas siūlo gerokai talpesnę bagažinę (660–1950 l) nei „Passat“ (650–1780 l). O jei vertinti sedanus („Škoda“ turi liftbeko tipo kėbulą), tai „Passat“ turi įprastai atidaromą bagažinę, „Superb“ – gerokai praktiškesnį bagažo skyrių, kadangi durelės atidaromos kartu su galiniu stiklu.
Palyginti su pirmtaku, trečios kartos „Superb“ tapo gerokai išvaizdesnis ir labiau solidus automobilis, todėl įsėdus į vidų nėra jausmo, kad buvo sutaupyta kokybės ir medžiagų sąskaita. Anaiptol, salone viskas solidu ir net naudotame automobilyje viskas atrodo ir veikia nepriekaištingai (žinoma, tai priklauso ir nuo ankstesnio savininko), tad kokybės pojūčiu jis beveik nenusileidžia „Passat“, kuris šioje kartoje atvirai pretenduoja į „Premium“ lygio standartus.
O dar tai tapo pirmas „Škoda“, kuris buvo galimas su reguliuojamo standumo pakaba. Nors nepasakyčiau, kad ji labai būtina – net ir su standartine pakaba automobilis pasižymi puikiu balansu tarp komforto, kuris tinka dideliam automobiliui, ir gana dinamiškų važiavimo savybių. O prie jų dera ir tiksliai bei informatyviai veikianti vairo sistema – visos tos savybes, už kurias galima girti „Passat“, tinka ir „Superb“.
Pasak „Longo LT“ – įmonės, prekiaujančios naudotais automobiliais – specialistų, naudoto „Škoda Superb“ eksploatacija ir galimos techninės problemos yra tokie patys kaip ir aštuntos kartos „Passat“. Nors modeliai pasižymi patvarumu, o ir jų priežiūra nėra brangi, kadangi rinkoje yra didelis plataus kainų diapazono atsarginių dalių pasirinkimas, renkantis naudotą automobilį reikia turėti mintyje, kad turbodyzeliniams TDI varikliams galimi purkštukų ir turbinų gedimai (pastarosios dažnai genda jei mieste važinėjama mažais sūkiais), priežiūros reikalaują TSI variklių grandinės, o automatinėms DSG transmisijoms kas 60 tūkst. kilometrų rekomenduojama keisti alyvą.
Daugiau apie naudotą „Škoda Superb,“ su kokiais jis buvo siūlomas motorais (tarp kurių buvo ir iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos) ir į ką verta atkreipti dėmesį renkantis šį automobilį, sužinosite vaizdo medžiagoje.