O priekaištauti galima nebent dėl kainos. Bet kadangi naujasis „Touareg“ – pažangiausias ir prabangiausios „Volkswagen“ modelis, nieko keisto, kad ji nėra maža. Čia įdiegta daug naujausių arba geriausių gamintojo iš Volfsburgo sprendimų: daugiausiai pagalbinių vairuotojo sistemų, pirmoji gamintojo naktinio matymo sistema, didžiausias projekcinis ekranas, didžiausias multimedijos sistemos ekranas, didžiausias panoraminis stoglangis, pažangiausia šviesų sistema su net 256 atskirais LED.

Ir, žinoma, įspūdingas „Innovision Cocpit“ prietaisų skydelis – jei skaitmeniniai rodmenys mums jau matyti kituose gamintojo modeliuose, tai 15 colių „Discover Premium“ multimedijos sistemos „televizorius“ taip pat įspūdingiausias, kokio neturi nei „Audi Q7“, nei dar prabangesni giminaičiai.

Panirus į skaitmeninio meniu gelmes, jose galima nardyti valandų valandas. Bet gerąja prasme – prisižaidus į valias ir nustačius visus parametrus pagal save, valdymas intuityvus, patogus ir greitas. O skaitmeninės galimybės (palydoviniai žemėlapiai, save apmokanti navigacijos sistema, duomenys apie spūstis ir alternatyvūs maršrutai, informacinės paslaugos, internetinis radijas) aiškiai rodo, kurie dabar metai už puikiai izoliuoto nuo išorės trikdžių salono lango.

Salone – išties maksimalus komfortas ir aukščiausio lygio kokybė. Galima rinktis iš trijų skirtingų koncepcijų apdailos lygių („Atmosphere“, „Elegance“, „R-Line“), o greitą ir komfortišką kelione dar erdvesniame nei anksčiau salone užtikrina galingi V6 ir V8 motorai (nuo 231 iki 421 AG), taip pat vėliau Europoje debiutuosianti 367 AG hibridinė sistema.

Važiavimo kokybę padidina ir papildomai užsakoma pneumatinė pakaba su elektromechaniniais stabilizatoriais – dideliu automobiliu galima vikriai įveikti posūkius ir jis neturi nieko bendro su inertišką traukinio lokomotyvą priminusiu ankstesnės kartos modeliu. Nieko keisto – tokiu lengvu vairavimo pojūčiu džiugina ir „Audi Q7“, o už pirmtaką didesnis ir erdvesnis modelis yra 106 kg lengvesnis.

Kuris, tiesa, prieš naująjį modelį turėjo ir neginčijamų privalumų – pavaros palėtintoją ir tarpašinio diferencialo blokavimą, praverčiančius rimtoje bekelėje (jei jau sumanysite į tokią leistis). Bet ir naujasis „Touareg“ čia nepaves – visi varantys ratai, važiavimo bekele režimų pasirinkimas, reguliuojama prošvaisa, kuri padės įvažiuoti į 31 laipsnio kampą ir įveikti 57 cm brastą (gamintojas prošvaisos diapazono nenurodo).

Žinoma, visa tai ne už dyką – kadangi apdailos kokybe, galios agregatais ir važiavimo savybėmis naujasis „Volkswagen Touareg“ nenusileidžia „Audi“ ar BMW, tad ir kainuoja panašiai kaip Q7 ar X5 (ypatingai kai šie keliais metais vyresni modeliai dabar siūlomi su nemaža nuolaida).

Daugiau apie naująjį „Volkswagen Touareg“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.