Na, gerai, 100 000 eurų nepakaks – „quattro“ versijos su dviem elektros varikliais kaina prasideda nuo 103 000 eurų, bandyto sukomplektuoto modelio kaina buvo 137 378 eurų, naudojantis veiklos nuoma su aptarnavimu ir priežiūra, jis atsieis nuo 1362 eurų. Na, o dar galingesnės RS versijos kaina prasideda nuo 141 700 eurų. Bet visgi...
Bet visgi tai – ne „Porsche Taycan“, su kuriuo „Audi“ dalinasi tą pačia elektrine platforma – pirmasis su analogiška technine įranga tiek atsieis dar brangiau, tiek ir šias markes besirenkantys pirkėjai yra skirtingi.
Na, todėl elektrinis „Taycan“ ir yra išlaikęs daugiau klasikinių „Porsche“ modelių bruožų, o štai „Audi“ dizaineriai turėjo kur kas daugiau laisvės eksperimentuoti. Ir jiems pavyko tikrai puikus kūrinys, pasižymintis ne tik efektinga išvaizda, bet ir efektyvumu – aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas siekia vos Cd 0,24, o tai itin padeda mažinti energijos sąnaudas, važiuojant greitai.
Kalbant apie techninius parametrus, „Audi e-tron GT quattro“ galia siekia 350 kW (476 AG) ir 630 Nm sukimo momentą, „RS e-tron GT“ galia yra 440 kW (598 AG) ir 830 Nm. O dar yra „boost“ režimas, kuris galią, atitinkamai, padidina iki 390 kW (530 AG) arba 475 kW (646 AG) ir tai nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 4,1 arba vos 3,3 sekundes.
Žinote, kuo mane labiausiai nustebino „e-tron GT quattro“ ir kuo jis pasirodė labiausiai skirtingas, neskaitant išvaizdos, nuo bendraplatformio „Taycan“? O gi savo tikru GT charakteriu – kur su „Porsche“ norėdavosi lėkti ir smagintis uraganine dinamika, ten su „Audi“ tiesiog norėjosi važiuoti dinamiškai ir atsipalaidavus. Nežinau, gal iš dalies ir todėl, kad pirmojo modelio dinamika jau buvo patirta, tad su „e-tron GT“, turėjusiu papildomai užsakomą pneumatinę pakabą, norėjosi mėgautis tylia ir tolima kelione.
Taip taip – tolima kelione. Net pasiimant bandomąjį modelį, jo kompiuteris žadėjo, kad galėsiu nuvažiuoti 457 kilometrus – visai netoli to, ką pagal WLTP standartą nurodo gamintojas (488 km arba 19,9 kWh / 100 km). Tačiau važinėjant visai ne lėtu tempu, mano važiavimo metu energijos sąnaudos buvo dar mažesnės ir siekė tik 19,5 kWh / 100 km. O tai – vos be poros kilometrų 500 km atstumas!
Žinoma, viskas priklauso nuo to kur ir kaip važinėsite – greitkelyje energijos sąnaudos bus tikrai didesnės. Tačiau su 84 kWh naudojamos talpos akumuliatoriumi ir iki 270 kW siekiančia įkrovimo galia, bent jau Europoje galima keliauti drąsiai – naudojantis tokią galią turinčiomis „Ionity“ įkrovimo stotelėmis, 5 minučių įkrovimas leis nuvažiuoti papildomus 100 kilometrų. Žinoma, tai – atsižvelgiant į pateikiamas gamintojo energijos sąnaudos, kurios greitkelyje, atitinkamai, yra didesnės.
Ir „e-tron GT quattro“ galima drąsiai keliauti su keleiviais – erdvės ant galinių sėdynių dėl elektromobilio platformos ypatumų (didelio 2,90 m atstumo tarp ašių) yra daugiau nei pakankamai. Žinoma, jei keliausite neapsikrovę daiktais – į bagažinę tilps 405 l, dar šiek tiek smulkmenų (pavyzdžiui, įkrovimo laidus) bus galima sudėti į po priekiniu dangčiu esantį 81 l skyrių.
Daugiau apie naują „Audi e-tron GT quattro“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.