Ir nors viso bandymo metu mažesnių kaip 20 l/100 km degalų sąnaudų nemačiau, tikriausiai šio automobilio pirkėjams jos toli gražu nėra pirmaeilis dalykas. Nors čia veikia tiek hibridinė technologija, tiek ir cilindrų išjungimo sistema, kurios padeda mažinti variklio apetitą, bet negi tokiu automobiliu važiuosi taupiai?
Tad čia kur kas svarbiau yra tai, kad su 2390 kilogramų sveriančiu ir daugiau kaip 5 metrų ilgio dičkiu važiuoji taip, kad susidaro įspūdis apie atšauktus fizikos dėsnius – įsibėgėjimas iki 100 km/val. užima vos 3,8 sekundės, iki 200 km/val. – 13,7 s, o maksimalus greitis gali siekti net 305 km/val.!
Jau standartinėje „Audi RS Q8“ versijoje turi galinius vairuojamuosius ratus, padidinančius stabilumą greituose posūkiuose ir užtikrinančius didesnį manevringumą kai važiuojama lėčiau. Žinoma, čia sumontuota ir nuolatinė visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara, papildomai galimas tiek sportinis galinis diferencialas, tiek ir aktyvus elektromechaninis stabilizatorius, mažinantis aukštą svorio centrą turinčio SUV pasvyrimą posūkiuose.
Keliaujančių komfortą užtikrina standartinė pneumatinė pakaba, kuri leidžia padidinti automobilio prošvaisą, jei jau nuspręsite nuvažiuosite nuo asfalto. Taip pat pneumatinės pakabos nustatymai leidžia tiek pasirinkti komfortišką važiavimą tolimoje kelionėje, tiek ir sureguliuoti ją sportiškai standžiai, jei bandysite dinamines šio automobilio galimybes.
Akivaizdu – kam reikalingas „RS Q8“, jei neišbandyti jo maksimaliu pajėgumu. Kaip ne kaip, tokio dydžio automobiliui dinamika atrodo išties įspūdinga, nors daugiau ją suvoki tik žiūrėdamas į begalybę tolstančius skaičius prietaisų skydelyje, nei žvelgdamas į tai kas vyksta už dvigubų durelių be rėmų stiklų.
Iš sportiškų akcentų salone – ne tik dinaminiai skirtingų automobilio parametrų rodmenys, taip pat įsibėgėjimo laikų chronometras prietaisų skydelyje, bet ir galimybė nustatyti skirtingus važiavimo režimus, juos užprogramavus „RS1“ ir „RS2“ parinkčių mygtuku.
Žinoma, aukščiausia klasė, prabangiausias gamintojo SUV ir sportiškiausia jo versija reiškia ir ašaroti verčiančias kainas. Bet, neabejoju, jis tikrai nebus perkamas už paskutines santaupas, tad jei tik galite leisti sau tokį automobilį ir jūsų negraužia didelės degalų sąnaudos, būtinai jį išbandykite. Bazinis (jei taip galima išsireikšti) modelis kainuoja nuo 129 200 eurų, bandyta versija su papildoma įranga kainavo net 164 637 eurus, veiklos nuomos kaina yra nuo 1753 eurų.
Daugiau apie „Audi RS Q8“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.