Pažvelkite į naująjį trečios kartos „Berlingo“ – mano galva, gamintojai ji galėjo pakrikštyti nauju vardu. Nuo šiol tai, ką matote čia – išskirtinai keleivinė versija, kuri gali turėti tiek penkias (4,40 m ilgio M modelis), tiek ir septynias (4,75 m XL modelis) sėdimas vietas. O komercinis automobilis skiriasi tiek gerokai kuklesne išvaizda, tiek ir savo paskirtimi.
Žvelgiant į priekinę automobilio dalį, „Berlingo“ sunku atskirti nuo kitų šiuolaikinių „Citroen“. Dvigubi žibintai, aukštas, trumpas ir statmenas variklio gaubtas, mažas atstumas nuo buferio iki priekinės ašies. Nieko keisto, kadangi naujojo modelio gamybai panaudota lengvųjų automobilių EMP2 platforma, kuri ir naudojama lengvųjų „Peugeot“ ir „Citroen“ modelių gamyboje.
Ir tai yra itin tikslus šio automobilio tipo apibūdinimas. Nors mašinos galas patiks toli gražu ne visiems (na, tai tiesiog lengvoji komercinė „būda“, skirta pervežti prekėms), be tie, kuriems tenka keliauti su daug mantos, įvertins šio kėbulo tipo privalumus. Pavyzdžiui, banglenčių ar irklenčių mėgėjai – kadangi automobilyje galima nulenkti ir priekinę sėdynę, tilps nuo 2,70 m iki 3,05 m (XL modelyje) ilgio daiktai.
O ką jau sakyti apie didelę bagažinę – penkiavietėje versijoje į ją telpa nuo 775 l, septynvietėje (nulenkus trečios eilės sėdynes) – nuo 1050 l. Kaip visada, prancūzai pašykštėjo informacijos, koks gi yra maksimalus bagažinės tūris, bet čia jis akivaizdžiai didesnis nei dabar madinguose SUV.
Pavyzdžiui, kad ir kaina – dabar jau praeitos kartos modelio kaina prasideda nuo 11 000 eurų, o naujasis yra 2000 eurų brangesnis, gerai sukomplektuota versija kainuoja iki 20 000 eurų. Jis yra praktiškas – plačiame automobilyje erdvu tiek priekyje, tiek ir gale net ir trečioje eilėje – norėtųsi nebent patogesnių sėdynių. O štai priekinėms sėdynės, nors ir su minkštais apmušalais, bet trūksta šoninio prilaikymo. Bet, tikriausiai, juo į lenktynių trasą vis tiek nevažiuosite.
Tuo labiau, kad jei priekyje sumontuota lengvųjų automobilių pakaba, gale čia yra komercinio automobilio lingės – dėl to erdvesnis salonas, didesnė bagažinė, bet ir blogesnės važiavimo savybės.
Daugiau apie naująjį „Citroen Berlingo“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.