Mano anksčiau apžvelgtas tuo metu galingiausias „Formentor VZ“ nors ir pasiekė 310 AG (įsibėgėjimas iki 100 km/h buvo vos 4,9 sekundes), bet turėjo gana tradicinį keturių cilindrų motorą. O štai „Audi“ gamintojo „TFSI“ variklis yra tikra atgaiva automobilisto sielai.

Aišku, tai aktualu tik tiems, kurie vis dar domisi vidaus degimo motorais, jų istorija, evoliucija ir, deja, epochos pabaiga – artėjant vien elektra varomų modelių erai, neišvengiamai ateis ir ta diena kai nebeliks vidaus degimo motorų. Beje, vienas pirmųjų apie tai pranešė būtent „Audi“ gamintojas, kurio variklis ir sumontuotas po šio automobilio gaubtu.

Savo apžvalgoje apie tuo metu galingiausią „Formentor VZ“ minėjau, kad tai – įperkamiausias modelis rinkoje. Kaip ir šiuo atveju šis variantas su penkių cilindrų varikliu. Išpuoselėtu ir brandžiu, o daugumoje atveju – ir nelabai reikalingu.

Cupra Formentor VZ5

Bet jei išaugote keturių cilindrų motorą ir suprantate, kad jį gręžti maksimaliais sūkiais neturite didelio noro arba galite susitvarkyti ir su dar didesne galia, tada pasirinkimas – būtent „VZ5“.

Pradžioje buvau skeptiškas, nors neatkreipti dėmesio į jo duomenis neįmanoma. Anglies pluošto aerodinaminiai elementai priekyje ir gale, kitokie stabdžiai, kitokie pakabos nustatymai. Ir vienu cilindru bei pusę litro daugiau nei anksčiau bandytame modelyje. Ar vertas jis gerokai didesnės kainos?

Jokių abejonių, kad taip. Vien tik pradedant garsu, baigiant įsibėgėjimu – matuojant su GPS įranga, iki 100 km/val. jis įsibėgėjo per 4,13 sekundes – net greičiau nei nurodo gamintojas. Tą patvirtina ir kiti nepriklausomi automobilių testuotojai.

O dar čia – ir atskiras „Drift“ režimas, kada automobiliui su visais varančiaisiais ratais daugiau sukimo momento perduodama į galinius ratus. Atjungi stabilizacijos sistemą ir linksminkis į valias. Žinoma, ten, kur tą daryti galima.

Ir dar tos anglies pluošto sportinės sėdynės, idealiai prilaikančios kūną posūkyje. Tiesa, dėl jų teks atsisakyti elektrą valdomų standartinių sėdynių (kurios, neabejoju, taip pat šaunios), bet tokiam automobiliui šios sėdynės yra tiesiog būtinybė.

Tikriausiai kaip ir išskirtinė matinė spalva. O daugiau nelabai ir yra ką papildomai užsakinėti – viskas įeina į automobilio kainą.

Ir man tai būtų tas automobilis, kuriuo mielai važinėčiau kiekvieną dieną. Žinoma, jei galėčiau sau tokį leisti – kainuodamas nuo 55 000 eurų (papildomai kainuoja spalva ir sėdynės, „Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina – nuo 685 eurų), jis yra įperkamiausias tokios galios modelis.

Ir visiškai praktiškas – tiek reguliuojamo standumo pakaba (net 15 skirtingų padėčių), tiek ir erdvus salonas su didele bagažine puikiai leis jį eksploatuoti kaip kasdienę mašiną.

Daugiau apie „Cupra Formentor VZ5“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją