Rumuniškų automobilių gamintojas dar kartą pasiūlė itin patrauklų kainų ir savybių santykį, o pirmuosius įspūdžius apie naująjį „Jogger“ galite perskaityti čia. Ir nors yra ekonominės klasės, jis siūlo tokiais šiuolaikines multimedijos galimybes kaip, pavyzdžiui, belaidę „Android Auto“ sąsają, kurios šiandien dažnai nerasite ir gerokai brangesniuose automobiliuose.
Aišku, visada yra ir kompromisai, tad liečiamasis multimedijos ekranas didele raiška nepasižymi, o audiosistemos garsas skamba pusėtinai. Bet tai – tikrai ne prioritetiniai dalykai šios klasės automobiliui ir viskas susidėlioja į vietas kai pamatai, kad septynių vietų automobilis kainuoja nuo 16 104 euru. O jei užteks penkių vietų, jis atsieis nuo vos 14 429 eurų, „Sixt Leasing“ veiklos nuoma bus nuo 267 eurų. Bent kažkokiam palyginimui, nuo 34 460 eurų kainuojančio „Volkswagen Allspace“ (septynių vietų versija kainuoja nuo 35 154 eurų) mėnesio įmoka yra nuo 504 eurų. Na, o daugiau nieko panašaus mūsų rinkoje tiesiog nėra.
Tad praktiškai dovanotam automobiliui į duslintuvą nežiūri? Visgi klausimų yra. Tarkime, nors jis turi visas būtinas saugumo sistemas, įskaitant ir automatinį stabdymą prieš kliūtį, tačiau norėtųsi ir tokių aktyvių (kad ir papildomai pasirenkamų) saugumo sistemų kaip, pavyzdžiui, automatinį važiavimo savo eismo juosta palaikymą – deja, bent jau kol kas tokio pasirinkimo nėra.
Taip pat statant automobilį vairo apsisukimų skaičius yra didelis, nors važiavimo metu vairo sistemai priekaištų nėra. Be to, tai yra didžiausias „Dacia“ modelis (ilgis siekia 4,5 metro), tad ir labiausiai komfortiškas. Ir netgi palyginti su bendraplatformiu „Sandero Stepway“, posūkiuose jis svyra mažiau. O įvertinant 20 centimetrų prošvaisą, gera žinoti, kad juo bus drąsiai galima važiuoti ir blogais keliais. Tiesa, modelis varomas tik priekiniais ratais, tad pervertinti galimybių nereikia.
4,5 metrų ilgio automobilio atstumas tarp ašių siekia įspūdingus 2 metrus 90 centimetrų – tokios proporcijos užtikrina ne tik komfortiškas važiavimo savybes, bet ir erdvų saloną, septynias sėdimas vietas (o ir į galą sėsti gana patogu), taip pat talpią bagažinę. Kokio talpumo?
Ogi antros eiles sėdynes galima atlenkti į priekį, dvi trečios eilės – lengvai išimti ir taip pat sėkmingai sumontuoti atgal. Į bagažinę maksimaliai tilps daugiau kaip 1800 l, tad automobilis puikiai tinkamas tiek vežti keleivius, tiek ir daug daiktų.
Siūlomi ir taupūs varikliai – vienas jų jau iš gamyklos galimas su dujine įranga, o tai šiais laikais yra tikrai aktualu. Kitas motoras yra 1 l turbobenzininis 110 AG variklis, su kuriuo teste sąnaudos buvo priimtini 6,9 l / 100 km (gamintojas nurodo 5,7 l). O įvertinant nedidelį nuo 1158 kg siekianti automobilio svorį, tai ir dinamika yra daugiau nei garbinga (11,2 s iki 100 km/h).
Tiesa, kol kas nieko nekalbama apie automatines transmisijas, tad tai taip pat vertinčiau kaip trūkumą, bet žadama iš tinklo įkraunama hibridinė versija. Akivaizdžiai brangesnė.
Mano manymu, šiandien tai yra geriausiai subalansuotas „Dacia“ automobilis vien tik todėl, kad kažkas panašaus kitų gamintojų gamoje kainuoja mažiausiais dvigubai brangiau – ar reikia daugiau argumentų?
Daugiau apie „Dacia Jogger“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.