Daugiau kaip 5 metrų dydis, didesnis kaip 3 metrai atstumas tarp ašių, septynios pilnavertės (beveik) sėdimos vietos, milžiniška bagažinė, visi varantys ratai, net 10 laipsnių automatinė transmisija ir įspūdinga 457 AG siekianti galia.
Ir nors šis iš tinklo įkraunamas hibridinis modelis sveria 2,5 tonos bei juo galima pervežti daugiau kaip 2,2 kubinio metro krovinių, JAV pagamintas „Ford Explorer“ pasižymi neįtikėtinomis tokio dydžio automobiliui dinaminėmis savybėmis, iki 100 km/val. įsibėgėdamas vos per 6 sekundes ir pasiekdamas maksimalų 230 km/val. greitį.
Maža to, jis dar ir valdomas, atsižvelgiant į savo dydį, lengvai ir prognozuojamai, tad tai yra viena iš maloniausiai nustebinusių šio dičkio savybių. Žinoma, šiam segmentui toli gražu ne prioritetinėmis. Bet verta paminėti, kad milžiniškas, net 825 Nm sukimo momentas leidžia važiuoti ir lenkti užtikrintai visur ir visada.
Ir ši iš tinklo įkraunama hibridinė versija su 13,6 kWh talpos akumuliatoriumi vien tik elektra gali nuvažiuoti iki 42 kilometrų. Aišku, WLTP duomenimis – realybėje žiema tai būtų iki 30 km. Bet, žinoma, abejoju ar norėsite šį režimą naudoti nuolatos, nes visgi elektros variklio galia siekia tik 75 kW.
Tad kai įkraudavau hibridą kasnakt, degalų sąnaudos 100 km būdavo iki 7 l / 100 km – taip pat puikus rezultatas įvertinant mašinos dydį. Na, o išvažiavus toliau neįkrautu hibridu, jos padidėjo iki 10 l ir nepanašu, kad būtų stipriai augusios toliau.
Dar vienas malonių atradimų – skirtingai nuo dažno „Plug-in“ tipo hibrido, čia vidaus degimo motoras yra ne kompromisinis keturių cilindrų variklis, o solidus 3 litrų V6 motoras, pasiekiantis 363 AG. Tad net ir be elektros variklio pagalbos jis užtikrindavo solidžią dinamiką, o ką jau kalbėti apie ausis glostantį akustinį akompanimentą – vien jau tai džiugins tuos, kurie vis dar turi benzino kraujyje.
Ir padorią finansinę padėtį – visgi iš tinklo įkraunamas hibridas yra vienintelė Europoje siūloma versija, tad geros „ST Line“ komplektacijos kaina yra 84 050 eurų, bandyta „Platinum“ komplektacija atsieis 84 950 eurus, „Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina yra nuo 1285 eurų.
Tai, žinoma, dideli pinigai ir norėtųsi, kad šis didelis SUV siūlytų ne tik maksimalią patogumo įranga su vėdinamomis ir masažo funkciją turinčiomis sėdynėmis ir kur net trečios eilės sėdynių atlošai yra nulenkiami elektra, bet ir apdailos kokybei būtų skirta daugiau dėmesio nei įprastiems „Ford“ automobiliams. Nors prabangių medžiagų (medžio ir odos) salone netrūksta, norėtųsi bent jau lygesnių sėdynių apsiuvimo siūlių – šioje kainų kategorijoje svarbi kiekviena detalė.
Bet jei nesureikšminti šių dalykų, tai septynvietis „Ford Explorer“ yra tas automobilis, kuris džiugins ne tik praktiškomis savybėmis su erdviu salonu, didele bagažine ir priimtinomis degalų sąnaudomis, bet ir įspūdinga dinamika bei smagiomis didelio SUV važiavimo savybėmis – neabejoju, kad tokių duomenų amerikietiškas SUV ras ne vieną pirkėją.
Daugiau apie naują „Ford Explorer“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.