Pusė litro arba 495 cm3 – būtent tiek skiriasi „Civic“ 1993 cm3 vidaus degimo variklio darbinis tūris nuo tokią pačią hibridinę pavarą tik su 1,5 l motoru turinčio „HR-V“ krosoverio. Ir turiu pripažinti, kad skirtingai nuo pastarojo, „Civic“ pasižymi kur kas smagesnėmis važiavimo savybėmis. Ką ten – mano galva, smagiausiomis hibridinio modelio savybėmis šiame kainų segmente.

Priminsiu, kad šiemet suėjo lygiai 50 metų, kai debiutavo pirmasis „Civic“. Iš miesto mažylio jis ūgtelėjo iki daugiau kaip 4,5 metro ir didesnį kaip 2,7 metro atstumą tarp ašių turinčio automobilio ir yra ketvirtas populiariausias modelis pasaulyje. Su šia karta nei vienoje rinkoje nebeliko nišinio dviejų durelių kupė, taip pat kaip nuo šiol visi Europai skirti „Civic“ yra surenkami išskirtinai Japonijoje.

Honda Civic

Ir, turiu pasakyti, kad man labai patinka naujų „Honda“ modelių apdailos kokybė ir surinkimas – už tai galima pagirti tiek naująjį „HR-V“, tiek solidžiomis medžiagomis ir surinkimu pasižymi ir naujasis „Civic“. O hibridinė pavara su didesnio darbinio tūrio motoru maloniai nustebino kur kas dinamiškesniu charakteriu nei miesto krosoveris.

Tiesa sakant, man tai tapo tikru atradimu, kadangi po anksčiau bandyto „HR-V“ didelių lūkesčių, kalbant apie dinamišką važiavimą, nepuoselėjau – pavara su dviem elektros motorais užtikrino mažas degalų sąnaudas, bet bent jau hibridinis „Kia Niro“ su dviejų sankabų transmisija ir joje esančiu papildomu elektros motoru važiavo kur kas smagiau.

Honda Civic

Tačiau puslitris pakeitė vakarėlio eiga. Tiesą sakant, jei man būtų sakoma, kad čia panaudotas visai kitas hibridinės pavaros veikimo principas, būčiau linkęs patikėti kur kas labiau nei tai, kad čia yra tokia pati hibridinė sistema. Kaip „Civic“ imituojamas pavarų perjungimas (o čia net nėra pavarų dėžės, kadangi reikalingą sukimo momentą į ratus perduoda sankaba), su kokiu akustiniu akompanimentu automobilis bėgėjasi negali nedžiuginti vairuotojo – visą tai pamatysite ir išgirsite vaizdo medžiagoje.

O net ir po azartiško važiavimo tik 5,6 l/100 km siekusios degalų sąnaudos bent jau man leidžia daryti išvadą, kad tai yra vienas smagiausių kada nors bandytų hibridinių modelių, pasižymintis tikrai mažomis sąnaudomis. Žinoma, šiame kainų segmente (modelio kaina prasideda nuo 32 380 eurų, „Sixt leasing“ įmoka yra nuo 543 eurų), kadangi šiandien netrūksta tokių iš tinklo įkraunamų galingų hibridinių modelių kaip „BMW 530e“ ar „Range Rover Velar“.

Daugiau apie naują „Honda Civic“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją