Tiesa, teigti, kad mažų automobilių klasėje nebuvo „Hyundai“ modelio su padidinta prošvaisa, būtų ne visiška tiesą – čia gamintoją atstovavo „Hyundai i20 Active“ – tradicinis hečbekas su didesne prošvaisa. Ir, reikia pasakyti, sekėsi jam visai neprastai.
Tačiau naujasis „Bayon“ (pavadinimas kilęs iš miesto, esančio Šiaurės Vakarų Prancūzijoje), nors ir pagamintas naudojant „Hyundai i20“ platformą, vizualiai yra visiškai kitoniškas nei jo bendraplatformis. O su madinga išvaizda galima visai pagrįstai tikėtis atsiriekti rinkos dalį šiuo metu itin populiariame mažų miesto krosoverių segmente.
Šiek tiek didesnis nei 4 metrai, su padidinta prošvaisa, turintis tik priekinius varančiuosius ratus, bet, kas kur kas svarbiau jo pirkėjams, pasižymintis originalia išvaizda – tai kur kas svaresnis argumentas, atveriantis pirkėjų pinigines, nei miestui skirto automobilio pravažumo savybės.
Nedidelis „Bayon“ yra stebėtinai talpus – pasižymi didele bagažine, ant galinių sėdynių vietos užteks ir dideliems keleiviams, priekyje erdvės pojūtį sustiprina tiek toli nuo vairuotojo esantis priekinis stiklas, tiek ir horizontalios prietaisų skydelio linijos, vizualiai padidinančios salono erdvę.
Žinoma, apdailos medžiagos yra ekonominės klasės – panašios naudojamos ir pigiausiuose „Volkswagen“ krosoveriuose, su kuriais neabejotinai ir konkuruos naujasis „Bayon“. Užtat, išskyrus pigiausią komplektaciją, visose versijose yra skaitmeninis prietaisų skydelis ir 8 colių multimedijos ekranas (papildomai galimas 10,25 colio įstrižainės ekranas su navigacijos sistema realiu laiku).
Taip pat „Bayon“ turi itin daug saugumo įrangos – tiek bazinės, tiek ir užsakomos papildomai, tarp kurios yra ir važiavimo savo eismo juosta, atstumo ir į apribojimus atsižvelgiantis greičio palaikymas, ir perspėjimas apie artėjančia transporto priemonę, kai važiuojama atbuline eiga.
„Bayon“ pakaba suderinta komfortiškai, tad labiau patiks mėgstantiems važinėti ramiai, nors galima pagirti tiksliai ir aiškiai veikiančią vairo sistemą, taip pat sklandžiai pavaras perjungiančią dviejų sankabų automatinę DCT transmisiją.
Tiesa, bandžiau brangiausią modelio versiją su hibridine technologija, turinčią starterį-generatorių, kuris įkrauna papildomą akumuliatorių ir leidžia tiek sutaupyti degalų, tiek ir greičiau bėgėtis – ši versija pasiekia 120 AG, kai su tokiu pačiu 998 cm3 motoru modelio galia yra 100 AG. Tiesa, vidutinės degalų sąnaudos po nuvažiuotų kelių šimtų kilometrų buvo ne tokios jau ir mažos ir siekė 7 l/100 km.
Tad, manau, nehibridinė automobilio versija ir bus aktualiausia rinkoje, ypatingai su automatine transmisija. „Hyundai Bayon“ kaina prasideda nuo 15 990 eurų (veiklos nuomos kaina – nuo 271 euro), versijos su turbobenzininiu varikliu kainuoja nuo 16 990 eurų, dar papildomai 2000 eurų teks sumokėti jei norėsite „automato“.
O štai hibridinis „Bayon“ kainuoja nuo 23 590 eurų, bandytas modelis su papildoma įranga kainavo net 26 570 eurų – kaip bežiūrėtum, tai jau yra klase aukštesnių automobilių kaina.
Daugiau apie naująjį „Hyundai Bayon“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.