O ir išvaizda, nors dėl jos nesiginčijama, atrodo nemažiau įspūdingai – puiku, kad gamintojas išdrįso išlaikyti koncepcinio modelio dizaino linijas ir nesušvelnino serijinio elektromobilio formų, bandydamas įtikti visiems.
Tad futuristinis dizainas puikiai dera su įspūdingais šiame segmente parametrais. 305 AG (225 kW) versija su dviem elektros varikliais, varančiais priekinę ir galinę ašis, 5,2 s iki 100 km/val., 800 voltų elektros sistema ir iki 350 kW siekiantis įkrovimo greitis, leidžiantis akumuliatorių nuo 10 iki 80 % įkrauti vos per 18 min. O dar pats elektromobilis gali krauti kitus elektros prietaisus iki 3,6 kW galia ir net pasidalinti akumuliatoriuje sukaupta energija su kitu elektromobiliu.
O ir salono erdvė stebina – vien ko vertas net 3 metrų atstumas tarp ašių! Tokį galima rasti tik penkių metrų ilgio reprezentaciniuose modeliuose, o juk „Ioniq 5“ dydis – tik 4,64 m.
Tad pro daržinės vartų dydžio galines dureles sėdi į karališkai erdvų saloną – ant galinių sėdynių galima laisvai užsikelti koją ant kojos. O už jų – nuo 571 iki 1587 l talpinanti bagažinė. Dar viena vieta daiktams – po priekiniu gaubtu (iki 57 l).
Ir vairuotojas su priekiniu keleiviu nenuskriausti – čia taip pat taip erdvu, tad galima rengti šokius. Tuo labiau, kad dėtuvę tarp sėdynių galima atstumti atgal.
Priešais vairuotoją – du horizontalūs 12,3 colio įstrižainės ekranai, taip pat projekcinis ekranas su papildytos realybės funkcijomis. Gal tik po valytuvų svirtele esanti pavarų svirtis ne itin patogi, taip pat įsėdus į elektromobilį kažkodėl reikia kiekvieną kartą jį įjungti, nors užtektų tik aktyvuoti važiavimo režimą ar tiesiog nuspausti akceleratorių.
Tiesa, šiuo metu siūloma tik 218 AG (160 kW) versija su galiniais varančiaisiais ratais, kuri ne tokia dinamiška ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,4 s, kas visgi irgi yra daugiau nei pakankama.
Elektrinių technologijų departamente – 72,6 kWh talpos akumuliatorius (Lietuvoje nesiūloma versija su 58 kW talpos akumuliatoriumi), pagal gamintoją leidžiantis vidutiniškai nuvažiuoti iki 481 km. Tiesa, realiomis ir skirtingomis sąlygomis energijos sąnaudų patikrinti nepavyko, nes bandymuose Suomijoje daugiausiai teko važinėti tik per miestelius besidriekiančioje zonoje.
Bet užtai pavyko pervažiuoti ir žvyrkeliu – elektromobilis jame elgiasi pagirtinai ir prognozuojamai, važiuojant salone tylu, o pakabos darbo netrikdo net ir dideli 20 colio ratlankiai.
Salono apdaila pagaminta iš ekologiškų medžiagų, kas šiek tiek sumažina „premium“ jausmą, bet bent jau surinkimui priekaištų nėra, o kaip kompensaciją gera žinoti, kad šios medžiagos yra arba iš perdirbtų antrinių žaliavų (pavyzdžiui, iš jūroje surinkto plastiko) arba jų sudėtyje yra cukrašvendrių, rapsų ar kukurūzų.
Neišgąsdino ir kaina, kuri, kalbant apie elektromobilius, prognozuojamai negali būti maža, bet visgi dar suvokiama ir priimtina. Taigi, pigiausias „Style“ komplektacijos modelis su vienu elektros varikliu, sukančiu galinius ratus, kainuoja nuo 49 990 euru, su dviem elektros varikliais – nuo 54 990 eurų. Aukščiausia „Premium“ komplektacija, kurioje iš esmes yra viskas ir primokėti teks nebent už papildomai pasirenkamą spalvą ir panoraminį stoglangį su saulės moduliais, atsieis 58 990 eurų, veiklos nuomos kaina – nuo 714 eurų.
Tad „Hyundai“ pavyko tikrai šaunus ir vienas geriausių rinkoje siūlomų elektromobilių, apie kurį daugiau žiūrėkite vaizdo medžiagoje.