Kaip ir ankstesnės kartos modelis, jis yra bendraplatformis su „Hyundai Ioniq“. O tai reiškia, kad jis galimas tiek su hibridine, tiek su iš tinklo įkraunama hibridine, tiek ir vien tik su elektros pavara.
Ir kaip ir ankstesnis modelis jis yra gaminamas Korėjoje. Bet tuo išoriniai panašumai ir baigiasi, kadangi naujasis „Niro“ yra kur kas išvaizdesnis ir įdomiau atrodantis nei ankstesnioji karta. O kadangi originali išvaizda yra vienas iš miesto krosoverių arkliukų, tad nors dėl jos ir nesiginčijama, už ją galima dėti riebų pliusą.
Lygiai taip pat kaip eksterjeras įdomiai atrodo ir interjeras – su multimedijos ekranu sujungtas prietaisų skydelis primena esantį tokį naujame „Kia Sportage“ ir asocijuojasi su gerokai brangesniais modeliais.
Ir nors neturiu jokių abejonių, kad tokie skydeliai greitai taps įprasti ekonominės klasės automobiliuose, visgi šiai dienai jis atrodo tikrai efektingai. Tiesa, kaip ir „Sportage“, kol kas „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ sąsaja galima tik telefoną prijungus laidu – tai trūkumas.
Aš bandžiau hibridinę versiją ir negalėjau nuslėpti nuostabos – iki šiol vidutines 4,7 l/100 km benzino sąnaudas esu matęs tik „Toyota“ hibridiniuose automobiliuose. Tad sveikinimai „Hyundai“ ir „Kia“ inžinieriams, pasiekusiems tokių pačių puikių rezultatų, dėl ko laimės visi – visada gera turėti alternatyvą.
O dar palyginti su pirmtaku, čia geriau ir tiksliau veikia vairo sistema, azartiškesnės važiavimo savybės. Man jos patiko, nors jei pirmenybę teikiate komfortui, siūlau automobilį išbandyti blogame kelyje – važiuojant per didesnes duobes jis gerokai purto keleivius, tad labai komfortišku jo nepavadinsi.
Iš pageidavimų – būtų puiku jei pasukamu važiavimo režimų perjungikliu būtų galima pasirinkti rekuperavimo režimą, nes be jo intensyvesnę rekuperaciją kiekvieną kartą tenka aktyvuoti svirtelėmis prie vairo (numatyti trys intensyvumo lygiai).
Bet apskritai vertinant tai yra tas hibridas, kuriuo važinėčiau kasdien – originaliai atrodantis, dinamiškas (galia priekiniams varantiesiems ratams perduodama per automatinę dviejų sankabų DCT transmisiją), gerokai smagiau valdomas nei ankstesnioji karta, naudoja itin mažai degalų, savo dydžiui (ilgis 4,4 m) turi stebėtinai erdvų saloną (ir kokybišką – metalizuotas svirteles ir jungiklius ant vairo kaip pavyzdį galima parodyti „Audi“ gamintojui) ir pakankamai didelę bagažinę.
Ir kainuoja gana adekvačius (šių dienų kainų kontekste) 28 990 eurų („Sixt Leasing“ veiklos nuomos kaina – nuo 452 eurų), bandytoje geriausioje „TX“ komplektacijoje jo kaina yra 36 490 eurų.
Daugiau apie naują „Kia Niro“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.