Visi šie daugiatiksliai vienatūriai gali būti tiek komercinės paskirties „kablukai“, tiek ir pritaikyti naudojimui kaip įprasti lengvieji automobiliai. Ir jei anksčiau „Combo“ taip pat buvo siūlomas keleivinės versijos, apie penktos kartos „Combo Life“ neužtenka pasakyti, kad jis yra geresnis už pirmtaką. Tai – visai kito lygio automobilis, netgi sakyčiau – visai kitos koncepcijos mašina nei anksčiau įprastam naudojimui pritaikytas lengvasis komercinis automobilis.
Taigi, salono įranga – 8 colių lietimui jautrus multimedijos sistemos ekranas, projekcinis ekranas priešais vairuotoją, ženklų atpažinimo ir važiavimo savo juosta sistema, automatinis stabdymas, statymas ir išvažiavimas, panoraminė aplinkinio vaizdo kamera, dviejų zonų klimato kontrolė, belaidis telefono įkrovimas, važiavimo režimų pasirinkimas – visos šios sistemos anksčiau buvo neįsivaizduojamos iš „kabluko“ evoliucionavusiame automobilyje.
Be to, nuo šiol jis galimas ir su 8 greičių automatine pavarų dėže, o visi varikliai, kurių galia siekia nuo 76 iki 130 AG, atitinka naujausias „Euro 6d-TEMP“ taršos normas. O ką jau kalbėti apie salono transformacijos galimybes ir erdve (ypatingai kalbant apie septynvietę XL versiją) – talpumu neprilygs nei vienas SUV. Svajonių automobilis, kurį nedideles pajamas gaunantys, bet naujos mašinos ieškantys pirkėjai puls pirkti kaip karštas bandeles?
Vargu. Pirmiausiai, emocijas atvėsina išvaizda – jei automobilio priekis (kalbant apie visus trynukus) atrodo neblogai, tai galas – neišvaizdi mažo komercinio automobilio „būda“. Ir jei aukšta sėdėjimo padėtis yra privalumas, aukštai esanti pavarų perjungimo svirtis visą laiką primins, kad važiuoji komercinės kilmės mašina. Neleis užsimiršti ir kietas apdailos plastikas – jo nepaslėps jokios pažangiausios technologijos, tad prie vairo neapleidžia jausmas, kad naudojiesi darbine mašina. O dar čia – ir galinė priklausoma galinė pakaba, sukurta atlaikyti eksploataciją sunkiomis sąlygomis, bet ne lepinti azartišku važiavimu.
Tačiau tie, kurie teikia privalumą kainai (nuo 13 990 eurų), itin erdviam salonui ir milžiniškai bagažinei (iki 2693 l) bei nekompleksuoja, kad tai nėra madingas SUV, turi puikią galimybę išbandyti tai, ko iki šiol nebuvo siūloma – komercinio automobilio erdvę su kasdieniam naudojimui pritaikytomis savybėmis ir pažangiomis technologijomis.
Daugiau apie naująjį „Opel Combo Life“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.