Ir štai jau 2018 metai buvo pirmieji pelningi įmonės metai net nuo 1999-ųjų. Tad nėra daug priežasčių abejoti, kad, net ir atsižvelgiant į pasaulyje siaučiančią pandemiją ir su tuo kylančius iššūkius, ilgalaikėje perspektyvoje markės finansinė kreivė kils aukštyn. Ir kol prekyboje nepasirodė ilgai laukiamas naujos kartos mažasis SUV „Opel Mokka“ („Peugeot 2008“ bendraplatformis), Lietuvoje debiutavo naujas „Opel Corsa“ – kitais drabužiais aprengtas „Peugeot 208“. Ir, pasirodo, skiriasi ne tik išvaizda.
Nors kalbant tiek apie abiejų automobilių išorę, tiek ir saloną, akivaizdu, kad prancūziško automobilio pirkėjas bus ieškantis ekstravagantiškos ir minioje išsiskiriančios mašinos, o „Opel“ rinksis labiau konservatyvūs vairuotojai. Ir šis automobilių dizaino skirtumas labiau pastebimas net ne išorėje, o viduje – vokiškos markės automobilyje („Corsa“ surenkamas Ispanijoje, Saragosoje, o „208“ – Slovakijoje, Trnavoje) yra tradicinis vairas, o ne mažas prancūziškas „šturvalas“, per kurio viršų reikia žiūrėti į viršuje esančius rodmenis.
Tiesa, pats prietaisų skydelis „Peugeot“ modelyje atrodo kur kas įspūdingiau ir, palyginti su juo, „Opel“ siūlomas skaitmeninis ekranas yra neišvaizdus – jis ne tik kaip „208“ modelyje neturi trimatės grafikos, bet ir vos 7 colius siekianti įstrižainė, iš šonu uždengta paprasčiausiu plastiku, atrodo nykiai – mano galva, tada geriau jau rinktis klasikinius analoginius rodmenis su informaciniu ekranėliu per vidurį.
Bet naujasis „Opel Corsa“ itin maloniai nustebino savo itin dinamiškomis važiavimo savybėmis – tiesa sakant, jo pakaba pasirodė netgi geriau suderinta nei bendraplatformio „Peugeot 208“ – labiau komfortiška ir ne taip nervingai (ir triukšmingai) veikianti nelygiame kelyje. ir dar atkreipiau dėmesį į geresnę „Opel“ garso izoliaciją – ypatingai tai pastebima vien tik elektra varomuose modeliuose, kur labai gerai girdimas bet koks pašalinis triukšmas.
Tad nors ir bendraplatformiai, „Corsa“ ir „208“ visgi yra gana skirtingi automobiliai. Tiek savo išvaizda, kuri vienus labiau trauks originaliais sprendimais, o kitus – klasikine išvaizda, tiek ir savo važiavimo savybėmis – „Opel“ yra labiau komfortiškas ir brandesnis, klase aukštesnius modelius primenantis automobilis, tuo metu kai „208“ – prancūziškai žaismingas miesto vijurkas.
Kalbant apie kainas didelių skirtumų tarp „broliukų“ tikėtis nereikia – ne tik dėl to, kad juos gamina tas pats koncernas, bet ir todėl, kad nuo šiol Lietuvoje abi markes atstovauja tas pats pardavėjas, tad didelių nuolaidų, vaikštant iš vieno salono į kitą, tikėtis neverta – „Corsa“ kaina prasideda nuo 12 990 eurų, „208“ – nuo 13 300, abiejų modelių elektrinės versijos atitinkamai kainuoja nuo 29 800 ir 30 400 eurų.
Daugiau apie „Opel Corsa“ technines savybes, jo privalumus ir trūkumus, važiavimo įspūdžius sužinosite peržiūrėję vaizdo medžiagą.