5,8 s iki 100 km/val. ir maksimalus 250 km/val. greitis – skamba labai įtikinančiai. Atrodytų, kad tokios dinaminės savybės gali praversti tik Vokietijos greitkelyje ar lenktynių trasoje, bet ne – dėl visų vairuojamų ratų sistemos „4Control“ sistemos, šiuo automobiliu neįtikėtinai malonu glostyti kiekvieną kelio posūkį net ir itin vingiuotame kelyje. Net ir neviršijant greičio – tikrai tikrai, pareigūne!
Dar džiugina, kad išmetimo sistema veikia subtiliai, bet visada primena prie kokio automobilio vairo sėdite – iš per vidurį esančio dvigubo duslintuvo išmetimo sistemos antgalio simfonijos galima klausytis be pertraukų. Todėl net nerekomenduoju čia užsisakinėti papildomos „Bose“ garso aparatūros, kuri šiaip jau tikrai gera – toks kokybiškas, subtiliai nuožmus, bet neįkyrus išmetimo sistemos garsas.
Degalų sąnaudos? 14 l važiuojant labai aktyviai, 12 l – azartiškai, apie 10 l – jei važiuoti sau įprastu tempu. Kaip 280 AG turinčiam karštajam hečbekui – visai neblogai. Įtariu, kad galima būtų važiuoti ir gerokai taupiau, bet net mokslo vardan to nepajėgiau padaryti – toks šis „turboapelsinas“ užvedantis.
Dar čia – „skani“ vairo sistema ir puikiai suderinta pakaba su visais vairuojamaisiais ratais – nepastebiu jokio nepakankamo pasukamo net pačiuose greičiausiuose posūkiuose. Žinoma, kalbu apie įprastus kelius, važiuojant leidžiamu greičiu – lenktynių trasoje tikrai praverstų kartu su „Cup“ važiuokle montuojamas „Torsen“ riboto slydimo diferencialas.
Po savaitgalio prie automobilio vairo taip ir neradau didesnių trūkumų. Jo prošvaisa pakankamai didelė privažiuoti prie bortelio nepažeidžiant priekinio ortakio, tad jis praktiškas važinėti kasdien. Tuo labiau, kad apsisukimo spindulys dėl visų vairuojamųjų ratų yra nedidelis, o kliūna nebent žema sėdėjimo padėtis – bet čia labiau dėl įpratimo sėdėti prie rinkoje dominuojančių SUV vairo.
Yra viena aplinkybė
Jei sąžiningai – sunkiai pamenu tokį skalpelio aštrumo automobilį, išskyrus nebent „Honda Type R“. Bet už pastarąjį jis žymiai komfortiškesnis.
Šis automobilis – neabejotinai vienas mano bandytų karštų hečbekų reitingo lyderis. Išskyrus vieną aplinkybę: tik jei kalbėtume apie modelius su priekiniais varančiaisiais ratais. Nes ant slidžios dangos kur kas pranašesnis „Ford Focus RS“ su visų ratų pavara – taip pat neįtikėtinai vikrus, galingas ir patogus automobilis.
Daugiau apie naująjį „Renault Megane RS“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.