Tad nors kitose rinkose naujam „Volkswagen Amarok“ ir siūlomi tiek keturių cilindrų varikliai, tiek ir versijos su vien tik galiniais varančiaisiais ratais, Lietuvoje – tik geriausios komplektacijos ir tik su automatinėmis 10 greičių pavarų dėžėmis.
Ir jei dabar pagalvojote, kad tokių transmisijų „Volkswagen“ koncerno gamoje nėra, esate visiškai teisus – naujasis, antros kartos „Volkswagen Amarok“ yra pagamintas bendradarbiaujant su „Ford“ jo gamykloje Pretorijoje, Pietų Afrikoje, tad ir techniniais sprendimais dalinasi su bendraplatformiu „Ford Ranger“.
Kodėl? Nes po pirmos kartos „Amarok“ atnaujinimo gamybą perkėlus į Hanoverį, veikla nebuvo rentabili, o ir segmentas Europoje yra nišinis. Visgi sakyk ką nori, bet pikapai yra dvejopos paskirties automobiliai. Iš vienos pusės – tai darbinės mašinos nepretenzingiems vairuotojams, sukurtos naudoti pagal paskirti – dažnai „SingleCab“ dvivietėje versijoje su maksimalaus dydžio krovinių skyriumi komercinei veiklai.
Bet Europoje, ypač ne Pietų šalyse, tai labiau yra stilingas automobilis, kuris perkamas maksimalios komplektacijos, norint tiek turėti galimybę nuvažiuoti nuo asfalto, tiek ir vilkti, pavyzdžiui, katerį ar priekabą su žirgais.
Pirmos kartos „Amarok“ mane maloniai stebino gana geromis kaip tokios paskirties rėminės konstrukcijos automobilio važiavimo savybėmis, tad antroje kartoje 5,35 m ilgio pikapas džiugina ne tik savo pajėgumu vežti krovinius ir važiuoti ten, kur baigiasi kelias, bet ir šiuolaikiškais sprendimais – jis turi daugiau kaip 20 pagalbinių saugumo ir patogumo sistemų, didelį multimedijos ekraną, skaitmeninį prietaisų skydelį, patogią elektroninę pavarų dėžės svirtį, kuri pati grįžta į stovėjimo padėtį.
Tad neturiu jokių abejonių, kad gerokai pažangesnis nei ankstesnysis „Amarok“ ir toliau bus puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško ištvermingos ir stilingos mašinos tiek darbui, tiek ir pramogoms.
Daugiau apie naują „Volkswagen Amarok“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.