Nes po naujo „Golf“ kėbulu slepiasi ta pati modulinė „MQB“ platforma, kuri pirmą kartą buvo pristatyta 2012 metais su debiutavusiu naujos, septintos kartos „Golf“. Tad konstrukcine prasme naujas modelis iš esmės liko tas pats – tiek išorės išmatavimais, tiek ir bagažinės ar salono dydžiu. Tačiau technologijos – hibridinės pavaros, multimedijos įranga ir, ypatingai, sistemų valdymo sprendimai, yra visiškai nauji.
Žinoma, kaip visada išorėje labiausiai pastebimi žibintų pasikeitimai. Nuo šiol jie – išskirtinai tik su LED technologija, geresnėse komplektacijose galimi matriciniai moduliai su atskirai užsidegančiais segmentais. O dar pats kėbulas tapo labiau aerodinaminių formų, atsirado papildomi oro aptakai ir sumontuoti dugną dengiantys skydai – šie sprendimai sumažino aerodinaminį pasipriešinimą ir, atitinkamai, tiek degalų sąnaudas, tiek ir vėjo keliamą triukšmą salone.
Bet dar didesnės naujienos laukia įsėdus į automobilio vidų – visiškai naujos koncepcijos prietaisų skydelio valdymas ir maža, lyg elektromobilio, elektroninė pavarų perjungimo svirtis. Nuo šiol visos versijos turi skaitmeninį prietaisų skydelį, kuris sujungtas su centriniu multimedijos ekranu.
Tradicinius mygtukus pakeitė sensoriniai jungikliai – tiek kairėje pusėje esantis šviesų perjungimo blokas, tiek ir po multimedijos ekranu sumontuoti keturi mygtukai, atsakingi už svarbiausias funkcijas – pagalbines važiavimo sistemas, važiavimo režimų nustatymus, statymo pagalbą ir klimato kontrolę. O dar po multimedijos ekranu, braukiant pirštu, galima reguliuoti tiek garsą, tiek ir automobilio salono temperatūrą.
Žinoma, pagrindiniai įrangos nustatymai pasirenkami liečiamajame ekrane, taip pat galimas valdymas balsu – veikia palyginti neblogai net ir kalbant nelabai rišlia anglų kalba (daugiau apie tai žiūrėkite vaizdo medžiagoje). Gaila, kad bandytame automobilyje nepavyko išbandyti didelių automobilio internetinių galimybių – jų prieiga suteikiama tik registruotam naudotojui, kuris savo telefone gali matyti informaciją apie automobilį, gauti informaciją apie degalines, spūstis ir pavojus kelyje, klausytis internetinio radijo ir naudotis kitais šiuolaikinio automobilio patogumais.
Taip pat nuo šiol „Golf“ galima atrakinti ir telefonu, bet su sąlyga, kad jis – „Samsung“ markės. Aišku, laiko klausimas kada atsiras tokias galimybė ir su kitais telefonais, bet kol kas būtų protingiau užsisakyti tradicinę beraktę automobilio atrakinimo ir užvedimo sistemą.
Po variklio gaubtu be įprastų variklių, atsirado ir dalinė hibridinė technologija su 48 voltų elektros sistema ir starteriu-generatoriumi. Jis dažnai išjungia variklį, leisdamas automobiliui riedėti be sąnaudų, tad taip dar labiau sumažina degalų sąnaudas. Bandyta „1.5 e-TSI“ 150 AG versija su DSG pavarų dėže tikrai galėjo pasigirti geromis kompaktiniam segmentui benzino sąnaudomis – 5,7 l/100 km po nuvažiuotų 700 kilometrų.
Tiesa, didžioji dalis šių kilometrų buvo susukta užmiestyje, tad mieste sąnaudos bus didesnės. Todėl norintiems dar didesnės degalų ekonomijos, verta palaukti iš tinklo įkraunamų hibridinių versijų, pasieksiančių atitinkamai 204 ir 245 AG ir su 13 kWh talpos akumuliatoriumi vien tik elektra galėsiančių nuvažiuoti iki 60 kilometrų.
Bet dideliu pranašu būti nereikia pasakyti, kad šios versijos bus ir brangiausios. Nes „Golf“ kainos niekada nebuvo mažos – pigiausio naujo modelio su trijų cilindrų 110 AG varikliu kaina prasideda nuo 19 990 eurų. Norite galingesnės versijos? Tokia atsieis nuo 21 500 eurų, o bandytas hibridinis modelis su papildoma įranga kainavo net 29 400. Per brangu? Tada paskubėkite ir pirkite septintos kartos „Golf“, kuris dar siūlomas gamintojo puslapyje – nors ir neturi moderniausios įrangos, tai tas pats geras automobilis, viliojantis pirkėjus itin įvairiapusiškomis savybėmis.