Žinoma, galima ginčytis, kuri markė – „Audi“, „Mercedes“ ar BMW – yra geresnė (pagal prioritetus), bet faktas akivaizdus – „BMW X5“ yra visų laikų geriausias gamintojo modelis. Ir štai kodėl.
Jis – tikrai ne be trūkumų. Jei ieškote praktiškiausio ir erdviausio didelio SUV (kalbant apie konkurentus iš Vokietijos) – tada jums labiau patiks „Audi Q7“ arba dar naujesnis (ir pigesnis) jo bendraplatformis „Volkswagen Touareg“. Arba švediškas bestseleris „Volvo XC90“. Jei ieškote egzotikos – išbandykite efektingą „Maserati Levante“. Prabangos – „Bentley Bentayga“ ar „Rolls-Royce Cullinan“. „Porsche Cayenne“ arba „Lexus RX“ yra itin skirtingo charakterio, bet kiekvienas turi daug gerbėjų. Tačiau jei norite geriausios mašinos iš Miuncheno, šiandien tai yra „BMW X5“.
Juo skųstis beveik nėra priežasčių. Na, nebent dėl to, kad durelės neuždengia slenksčių ir išlipant iš aukšto automobilio lengva išsitepti kojas. Arba dėl to, kad pneumatinė pakaba standartiniame režime pernelyg siūbuoja. Bet labiausiai dėl to, kad per mažai uždirbate – vien bazinių modelių (xDrive 40i (340 AG) ir xDrive 30d (265 AG) kainos prasideda nuo 80 000 eurų, bandytas „BMW X5 M50d“ modelis su „M Performance TwinPower Turbo“ dyzeliniu varikliu, turinčiu net keturias turbinas ir pasiekiančiu 400 AG – nuo 100 000, bandyta versija su papildoma įranga – visus 130 900 eurų.
Tad akivaizdu, kad už tokią kainą pagrįstai galima tikėtis pačių geriausių savybių. Ir bavarai tikrai nepavedė – pagreitis įspūdingas, degalų sąnaudos – saikingos, maksimalus komfortas ir prabangi salono apdaila, tikslus ir azartiškas valdymas, pažangus multimedijos sistemos valdymas ir naujausios technologijos. Pavyzdžiui, lazeriniai žibintai, „kalantys“ į priekį net pusės kilometro atstumu – 200 metrų toliau nei dar tik pagreitį įgaunančios LED šviesos.
Arba savivaldžio važiavimo funkcijos – jei šiandien automatiniu pajudėjimu, sustojimu, parkavimu, važiavimu savo eismo juosta ir net automatiniu persirikiavimu nieko nenustebinsi, tai naujas X5 sugeba paskutinius 50 metrų važiuoti atbuline eiga, atkartodamas tą pačią trajektoriją – jei ankštose gatvelėse įstrigote taip, kad toliau nebepravažiuosite, grįžti į reikiamą kelią atbuline eiga galės pats automobilis.
Bet ką čia daug pasakoti – žiūrėkite vaizdo medžiagą ir patys įsitikinkite (o dar geriau – išbandykite) ką gali šis neabejotinai geriausias automobilis iš Bavarijos. O ar gali būti kitaip už tokią kainą?