O jei konkrečiai, tai kai girdi ekonominės klasės markės planus pristatyti erdvų automobilį, tai tik apie dydį ir tegalvoji, o dizainui jokių didesnių vilčių neteiki.
Ir veltui – naujojo „Jogger“, kurį tikėjausi išvysti labiau panašų į vienatūrį „Lodgy“, išvaizda visai patraukli. O ir pagamintas jis naudojant naują modulinę CMF platformą kaip ir naujasis „Sandero“, todėl abiejų automobilių salonai praktiškai identiški.
Tiesa, tik priekyje – visgi „Jogger“, kurio ilgis siekia 4,55 m, o atstumas tarp ašių – net 2,9 m, yra gerokai didesnis ir erdvesnis. Ties antros sėdynių eilės langais yra praplatėjimas – taip ne tik išvaizda atrodo įdomesnė (kitaip mašina būtų ilga lyg dešrelė), bet ir padidėjo erdvė ant galinių sėdynių.
Tiksliau, ant antros eilės sėdynių, kadangi čia yra ir dvi trečios eilės sėdynės. Žinoma, jos daugiau tinkamos kaip atsarginis variantas trumpoms kelionėms, kadangi teks sėdėti žemai ant grindų, parietus kojas – ten sėsti net nebandžiau.
O ir bagažo skyriuje tuomet liks tik 160 l. Laimei, trečios eilės sėdynių atlošus galima nulenkti – tada bagažinė padidės iki 565 l. O jei galinių sėdynių nereikia, jas galima ir visai išimti. Tokiu atveju maksimalus bagažinės dydis sieks įspūdingus 1819 l.
Variklius kol kas galima rinktis iš dviejų ir abu komplektuojami su mechaninis pavarų dėžėmis. Vienas jų yra visiškai naujas 1.0 l trijų cilindrų turbobenzininis 110 AG motoras, o 2023 metais pasirodys ir hibridinė versija su 1,6 l motoru ir dviem elektros varikliais. Žinoma, tokia versija ir bus brangiausia.
Bet, įvertinus tai, kad „Sandero“ kainuoja nuo 10 358 eurų, bendraplatformio „Jogger“ kaina taip pat neturėtų gąsdinti. Tad belieka konstatuoti – „Dacia“ eina patikrintu keliu ir dar kartą pasiūlė praktišką automobilį už prieinamą kainą.