Naujasis „Nissan Note“ dienos šviesą išvydo kaip Invitation“ konceptas, kuris buvo pristatytas dar praėjusių metų pavasarį. Lygiai po metų, šio pavasario Ženevos automobilių parodoje, Europos rinkai buvo pristatyta „Nissan Note“ serijinė versija, kuri praktiškai pakartoja „Invitation“ prototipo dizainą. Automobilių gamintojas šį panašumą išsaugojo sąmoningai, norėdamas pakartoti „Juke“ modelio sėkmę, kuri aplankė taikant tokią pačią taktiką.
Šis variklis kartu su penkių pakopų mechanine pavarų dėže iš tiesų ekonomiškas. Važinėjant tiek miesto gatvėmis, tiek plentu užteko šešių litrų degalų 100 km. Vis dėlto šis kompresorinis variklis visus savo sugebėjimus atskleidžia tik pasiekus 4 000-6 000 variklio apsisukimų intervalą. Todėl nereikia stebėtis, kad važiuojant kelio įkalne maždaug 70 km/val. greičiu, gali prireikti persijungti į žemesnę pavarą.
Įvairiapusis yra antras su „Nissan Note“ siūlomas variklis – 1,5 litrų dyzelinis variklis su 90 AG ir 219 Nm sukimo momentu. Šis motoras jau plačiai žinomas, jis pasitvirtino kituose modeliuose, tokiuose, kaip „Nissan Juke“. Be to, „Nissan Note“ modelis turi jau atnaujintą jo versiją. Taip pat veikiant šiam varikliui „DELFI Auto“ užteko šešių litrų degalų 100 km, nors ir buvo važiuojama agresyviau nei su benzinine versija.
Abiejuose šiuose varikliuose jau standartiškai įrengta „Stop/Start“ sistema, taigi išmetamo CO2 kiekis yra 100 g/km mažesnis.
Deja, agresyvumo suteikiantis aerodinaminis kėbulo komplektas „Dynamic“ galimas tik „Nissan Note“ versijai, turinčiai benzininį variklį su kompresoriumi. „Dynamic“ versijos „Nissan Note“ turi buferius, rūko žibintų apvadus, šoninius slenksčius, galinį oro aptaką, originalaus dizaino lengvojo lydinio ratlankius panašius į koncepcinį „Invitation“ modelį, o vairas pasiskolintas iš sportinio kupė „370Z”. Šio „dinamiško“ paketo būtų verta ir „Nissan Note“ versija su dyzeliniu varikliu, nes iš tikrųjų tai yra dinamiškiausias variantas!
Bandomojo važiavimo Bratislavoje metu „Nissan Note“ pakaba pasirodė kietoka, bet automobilis – išties patogus, panašiai kaip vokiečių automobiliai – šia prasme „Nissan“ pažadas, kad „Note“ laukia lygiavertė konkurencija su „Fiesta“ ir „Polo“, yra tikras. Vairo reakcija taip pat yra tiksli.
Palyginti su pirmtaku, naujasis modelis tapo gerokai tylesnis. Akivaizdus to pavyzdys – jis turi storas dureles. Naujos kartos modelio salono apdailos medžiagos taip pat yra kokybiškesnės.
„Nissan Note“ yra pirmas ir kol kas vienintelis automobilis segmente, kuriame montuojama panoraminio vaizdo sistema, kuri jau pažįstama iš „Qashqai“ modelio. Gautas sistemos vaizdas rodomas 5,8 colio ekrane, kuris yra 0,8 colio didesnis nei ligšiolinis. Nepriekaištingu sistemos veikimu galėjome įsitikinti figūrine trasa važiuodami „Note“ automobiliu, kurio visi langai buvo uždengti. Teko vadovautis tik informacija iš sistemos ekrano, o sekėsi išties puikiai.
Ar „Nissan“ pavyks su naujos kartos „Note“ patrigubinti šio modelio pardavimus? Visiškai įmanoma, nes tam yra visos prielaidos. Pirma, naujasis modelis vizualiai panašesnis į tradicinius hečbekus, kurie yra paklausesni nei kompaktiški vienatūriai ir todėl skiriami didesnei auditorijai. Antra, „Nissan Note“ išsaugojo savo plačias funkcines galimybes, kurių kiti maži hečbekai neužtikrina. Ir trečia, šis modelis galimas su šiam segmentui unikalia įranga, jei atsiras norinčių už ją papildomai sumokėti.