Naujasis „Nissan Note“ dienos šviesą išvydo kaip Invitation“ konceptas, kuris buvo pristatytas dar praėjusių metų pavasarį. Lygiai po metų, šio pavasario Ženevos automobilių parodoje, Europos rinkai buvo pristatyta „Nissan Note“ serijinė versija, kuri praktiškai pakartoja „Invitation“ prototipo dizainą. Automobilių gamintojas šį panašumą išsaugojo sąmoningai, norėdamas pakartoti „Juke“ modelio sėkmę, kuri aplankė taikant tokią pačią taktiką.

Europos rinkoje „Nissan Note“ debiutuojančio automobilio bazinėje versijoje įrengtas 1.2 litrų atmosferinis benzininis variklis, kuris išvysto 80 AG. Kitų metų sausio-vasario mėnesiais Lietuvos rinką turėtų pasiekti ir „Nissan Note“ versija su 98 AG 1.2 litro, trijų cilindrų benzininiu varikliu su kompresoriumi, kuris žinomas jau iš „Micra“ modelio.
Nissan Note

Šis variklis kartu su penkių pakopų mechanine pavarų dėže iš tiesų ekonomiškas. Važinėjant tiek miesto gatvėmis, tiek plentu užteko šešių litrų degalų 100 km. Vis dėlto šis kompresorinis variklis visus savo sugebėjimus atskleidžia tik pasiekus 4 000-6 000 variklio apsisukimų intervalą. Todėl nereikia stebėtis, kad važiuojant kelio įkalne maždaug 70 km/val. greičiu, gali prireikti persijungti į žemesnę pavarą.

Įvairiapusis yra antras su „Nissan Note“ siūlomas variklis – 1,5 litrų dyzelinis variklis su 90 AG ir 219 Nm sukimo momentu. Šis motoras jau plačiai žinomas, jis pasitvirtino kituose modeliuose, tokiuose, kaip „Nissan Juke“. Be to, „Nissan Note“ modelis turi jau atnaujintą jo versiją. Taip pat veikiant šiam varikliui „DELFI Auto“ užteko šešių litrų degalų 100 km, nors ir buvo važiuojama agresyviau nei su benzinine versija.

Abiejuose šiuose varikliuose jau standartiškai įrengta „Stop/Start“ sistema, taigi išmetamo CO2 kiekis yra 100 g/km mažesnis.

Deja, agresyvumo suteikiantis aerodinaminis kėbulo komplektas „Dynamic“ galimas tik „Nissan Note“ versijai, turinčiai benzininį variklį su kompresoriumi. „Dynamic“ versijos „Nissan Note“ turi buferius, rūko žibintų apvadus, šoninius slenksčius, galinį oro aptaką, originalaus dizaino lengvojo lydinio ratlankius panašius į koncepcinį „Invitation“ modelį, o vairas pasiskolintas iš sportinio kupė „370Z”. Šio „dinamiško“ paketo būtų verta ir „Nissan Note“ versija su dyzeliniu varikliu, nes iš tikrųjų tai yra dinamiškiausias variantas!

Bandomojo važiavimo Bratislavoje metu „Nissan Note“ pakaba pasirodė kietoka, bet automobilis – išties patogus, panašiai kaip vokiečių automobiliai – šia prasme „Nissan“ pažadas, kad „Note“ laukia lygiavertė konkurencija su „Fiesta“ ir „Polo“, yra tikras. Vairo reakcija taip pat yra tiksli.

Palyginti su pirmtaku, naujasis modelis tapo gerokai tylesnis. Akivaizdus to pavyzdys – jis turi storas dureles. Naujos kartos modelio salono apdailos medžiagos taip pat yra kokybiškesnės.

Galinė „Nissan Note“ modelio sėdynė vis dar yra stumdoma – 15 centimetrų intervalu į priekį ir atgal. Kaip pabrėžia „Nissan“ atstovai, maksimaliai atstūmus sėdynes, gale sėdintiems keleiviams yra tiek pat daug vietos, kaip ir BMW 7-serijos limuzine. O bagažo skyriaus talpa ,priklausomai nuo galinės sėdynės pozicijos, varijuoja nuo 325 iki maždaug 411 litrų. Galinių sėdynių atlošai taip pat yra nulenkiami.
Nissan Note

„Nissan Note“ yra pirmas ir kol kas vienintelis automobilis segmente, kuriame montuojama panoraminio vaizdo sistema, kuri jau pažįstama iš „Qashqai“ modelio. Gautas sistemos vaizdas rodomas 5,8 colio ekrane, kuris yra 0,8 colio didesnis nei ligšiolinis. Nepriekaištingu sistemos veikimu galėjome įsitikinti figūrine trasa važiuodami „Note“ automobiliu, kurio visi langai buvo uždengti. Teko vadovautis tik informacija iš sistemos ekrano, o sekėsi išties puikiai.

Taip pat šis modelis pasižymi ir pirmą kartą segmente montuojama sistema „Safety Shield“, kuri siūlo „aklosios“ matymo zonos, judančių objektų aptikimo ir nukrypimo iš važuojamosios juostos perspėjimo pagalbą. Vaizdo kamera, sumontuota automobilio gale, fiksuoja vaizdą, esantį už automobilio, platesniu nei 180 laipsnių kampu, pavyzdžiui, atbuline eiga išvažiuojant iš stovėjimo aikštelės.

Ar „Nissan“ pavyks su naujos kartos „Note“ patrigubinti šio modelio pardavimus? Visiškai įmanoma, nes tam yra visos prielaidos. Pirma, naujasis modelis vizualiai panašesnis į tradicinius hečbekus, kurie yra paklausesni nei kompaktiški vienatūriai ir todėl skiriami didesnei auditorijai. Antra, „Nissan Note“ išsaugojo savo plačias funkcines galimybes, kurių kiti maži hečbekai neužtikrina. Ir trečia, šis modelis galimas su šiam segmentui unikalia įranga, jei atsiras norinčių už ją papildomai sumokėti.

Lietuvoje naujasis „Nissan Note“ bus parduodamas nuo šio rudens. Kainos prasidės nuo 39 990 Lt. Versija su dyzeliniu varikliu kainuos nuo 48 990 Lt. Brangesnės komplektacijos „Nissan Note“ kaina gali perkopti ir 59 000 Lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)