Nebūtų prancūzai, jei modelio parodymui nepasirinktų tokios įspūdingos vietos – su vaizdu į šalies sostinę ir Eifelio bokštą. Išties, įspūdingesnį pristatymą sunku ir prisiminti. Nors pats modelis – nieko per daug išskirtinio. Jis jau debiutavo Kinijoje, o šiaip tai yra tą pačią EMP2 platformą kaip „Peugeot 3008“ ir „Opel Grandland X“ naudojantis SUV. Tik kitoks.
Kitoks savo „citroeniškumu“. Pirmiausiai išvaizda (tiek išorės, tiek ir salono), o tada – ir specifinėmis važiavimo savybėmis. Gamintojai neslepia – PSA koncerne jiems yra skirta antroji vieta po „Peugeot“. Suprask, pastaroji yra labiau prestižinė markė, konkuruojanti su „Volkswagen“ (čia gamintojo atstovų teigimu), o „Citroen“ taiko į „Kia“ ir kompanijos pirkėjus. Tebūnie, prancūzai tikrai moka gražiai kalbėti.
Bet ir gamina gražius automobilius. „Citroen C5 Aircross“ – ne išimtis. Itin originaliai atrodantys priekiniai žibintai, „Airbump“ kėbulo apsaugos su ryškiais dizaino elementais, dviejų spalvų dažymas – gatvėje automobilis tikrai neliks nepastebėtas. Nors šiame itin populiariame kompaktinių SUV segmente, kur konkurentų skaičius siekia kelias dešimtis, jis nėra per daug iššaukiantis – geriau kukliau, bet labiau užtikrintai.
Pavyzdžiui, kad ir per bekelę. Nors modelis galimas tik su priekiniais varančiaisiais ratais, su pasirenkama „Grip Control“ bekelės sistema ir net 23 cm prošvaisa galima bus drąsiai nuvažiuoti prie ežero pakrantės. O kur dar efektyvūs, nuo 130 AG iki 180 AG pasiekiantys turbobenzininiai ir turbodyzeliniai motorai – jie ir pakankamai galingi, užtikrinantys gerą dinamiką, ir ne per daug ištroškę.
Dar apie išvaizdą – kaip ir naujajame „C4 Cactus“, čia salone durelės aptrauktos audeklu ir siūlomos ypatingai komfortiškos sėdynės – kaip jose jaučiausi mažesniajame „C4 Cactus“ modelyje, galite susipažinti čia.
Jei trumpai – tokie minkšti „foteliai“ automobiliai yra tikrai neįprasti – patirtis sėdėti jose įdomi, bet ir patiks ne kiekvienam.
Ir kaip gi „Citroen“ be technologinių fokusų – kaip ir anksčiau minėtame modelyje, čia yra amortizatoriai su hidrauliniais eigos ribotuvais, sušvelninančiais smūgius. Gamintojas šią technologiją vadina „Magic Carpet“, bet ji tikrai didelių stebuklų neatlieka – nors pervažiavus didesnę duobę išties nėra didelio smūgio į amortizatoriaus ribotuvą, bet ir tobulo sklendimo tikėtis neverta. Kaip ne kaip, tai – ne hidraulinė pakaba, kuria kažkada garsėjo gamintojas (ir buvo keikiamas serviso darbuotojų).
Išties tai, jei šio automobilio kaina bus mažesnė nei „Peugeot 3008“, kuris yra vienas geriausių kompaktinių SUV (gaila tik, kad „Citroen“ nesiūloma tokia pati puiki „Focal“ garso sistema), tai nėra priežasčių, kodėl šio automobilio neturėtų lydėti sėkmė. Žinoma, ne Lietuvoje – čia ir vyresnysis brolis „Peugeot“ turi ką įrodinėti prieš vokiškus ir japoniškus automobilius.
Daugiau apie „Citroen C5 Aircross“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.