Prisiminkime jo didesnįjį brolį „T-Roc“. Nors jis populiarus ir dažnai matomas gatvėse, negalima nepaminėti jo pagrindinio trūkumo – kieto salono apdailos plastiko. Užkliuvo ne tik man vienam – kalbama, kad modelio atnaujinimo metu jis bus pakeistas solidesne medžiaga. O štai „Polo“ dydžio krosoveriui „T-Cross“ kietas apdailos plastikas visai atleistinas – šios klasės automobiliai niekada rafinuotomis salono apdailos medžiagomis nepasižymėjo.
Tuo labiau, kad ieškantys originalumo saloną gali dekoruoti daugybe pasirenkamų apdailos versijų. O vertinant įrangą tai yra vienas pažangiausių automobilių klasėje – LED žibintai, skaitmeninis prietaisų skydelis, didelis multimedijos sistemos ekranas, belaidis telefono įkrovimas, didelės interneto komunikacijos galimybės, važiavimo režimų pasirinkimas, daug pagalbinių vairuotojo sistemų – modernus automobilis, tik tiek, kad mažesnis.
Bet mažas dydis (automobilio ilgis – 4,11 m) sprendžiamas sumaniais sprendimais. Visose versijose siūlomos stumdomos antros eilės sėdynės su galimybe padidinti bagažinės tūrį (į ją telpa nuo 385 iki 1281 l). O geresnę įrangą turinčiuose variantuose – ir į priekį nulenkiamas priekinės sėdynės atlošas, taip pat po priekine keleivio sėdyne sumontuota dėtuvė. Apskritai šio mažo automobilio salonas yra stebėtinai erdvus, o pats už savęs atsisėdi nesiremdamas keliais į priekinę sėdynę. Daugiau erdvės užtikrina ir aukščiau nei priekinės sumontuotos galinės sėdynės.
Kad „T-Cross“ yra giminingas „Polo“ liudija ir tik priekinių ratų pavara, taip pat varikliai ir transmisijos. Kol kas jis komplektuojamas su turbobenzininiu 1 l trijų cilindrų motoru, skirtingose versijose pasiekiančiu nuo 95 iki 115 AG ir mechanine arba automatine DSG transmisija. Vėliau pasirodys ir modeliai su galingesniais varikliais – nors ir mažesnio motoro galia mažame automobilyje daugiau nei pakankama (įsibėgėjimas iki 100 km/h – per 10,2 s), bet važiuoklė ir vairo sistema puikiai pritaikyti žymiai didesniam pajėgumui (čia galite susipažinti su įspūdžiais iš lenktynių trasoje bandyto bendraplatformio „Polo GTI“).
Džiugina, kad daug įrangos yra jau baziniame nuo 15 990 eurų kainuojančiame modelyje – avarinis stabdymas, važiavimas savo eismo juosta, pajudėjimas į įkalnę ir t.t., o papildomos įrangos galimybė užtikrina, kad technologiškai jis neatsilieka nuo didesnių šeimos automobilių. Tad galima sakyti, kad tai pigiausias ir, tikriausiai, geriausiai miestui pritaikytas SUV iš Vokietijos.
Daugiau apie naująjį „Volkswagen T-Cross“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.