Keturis sezonus nuo 1982 m. rodytas serialas Davidui Hasselhoffui padėjo tapti kino žvaigžde, o automobilis, vardu K.I.T.T (Knight Industries Two Thousand) paliko iki šiol matomą pėdsaką kino industrijoje ir šiuolaikinėje kultūroje.
Originalių, filmavime naudotų K.I.T.T. automobilių liko mažiau nei dešimt ir kolekcionieriai nelinkę jų parduoti. Paskutinis žinomas originalus K.I.T.T automobilis buvo pardavinėjamas prieš penkerius metus už 150 000 JAV dolerių.
Pagal „Pontiac Firebird Trans Am“ sukurtas automobilis identiškas matytam seriale. Kiekvienas mygtukas, priekinio skydo ekranuose rodoma informacija vizualiai tokia pati kaip seriale. Siekiant sustiprinti realumo įspūdį į bagažinę įdėtas seriale D. Hasselhofo turėtas automobilio pultas-laikrodis ir odinė striukė.
Į AHHAA mokslų centrą serialo ir automobilių entuziasto Ott Sepa ketverius metus kurta ir 320 kilometrų per valandą greitį pasiekianti replika buvo atgabenta tik kelios valandos iki „TopGear“ apdovanojimų vakaro programos. Bet ne ji viena atėmė amą mokslų centre apsilankiusiems lietuviams ir latviams.
Centre įrengtos didžiulės interaktyvios mokslo populiarinimo parodos, fizikos ir chemijos eksperimentų instaliacijos, bet didelis dėmesys skiriamas automobiliams ir jų veikimui. Parodoje puikuojasi profesinės mokyklos auklėtinių sukurtas bagis, elektra varomas kartas, sankabos veikimą rodantis įrenginiai, galima pajausti saugos diržų veikimą automobiliu atsitrenkus į kliūtį metu.
Nors dauguma eksponatų centre skirta vaikams, kad šie susidomėtų tiksliaisiais mokslais, vienas skirtas išskirtinai suaugusiems estams. Didžiausias dėmesys skiriamas elektromobilių populiarinimui.
Estija – vienintelė šalis visame pasaulyje, turinti išvystytą elektromobilių įkrovimo tinklą, o jos gyventojams valstybė kompensuoja pusę elektromobilio kainos. Nepaisant to, estai neskuba pirkti automobilių.
Kalbinti estai teigė, kad dėl to kaltos šaltos žiemos. Įperkami elektromobiliai neturi šildomų baterijų, todėl jos išsikrauna daug greičiau. Kiti pašnekovai sakė, kad pirma palauks kaip baigsis ilgalaikis valdžios eksperimentas eksploatuojant 500 „Mitsubishi i-MiEV“ elektromobilių, kurie buvo nupirkti socialinės rūpybos tarnybai.