Naujuose automobiliuose dabar gausu tiek pasyvių, tiek aktyvių saugos sistemų ir pagalbos vairuotojui įrangos. Vienos jų yra privalomos, kitos – pasirenkamos ir priklauso nuo vairuotojo norų įsigyjant naują automobilį. Kartais po didesnių eismo įvykių vairuotojai net ir socialinėje erdvėje yra linkę spekuliuoti, kad tam tikra sistema turėjo padėti išvengti nelaimės.

Neretai vairuotojai žino, kad jų automobilis turi vieną ar kitą pagalbinę funkciją, bet nežino, kaip ji iš tiesų veikia.

„Vairuotojai elektronines saugumo sistemas pažįsta labai mažai, sakyčiau, nepakankamai. Mokymų ar kvalifikacijos kėlimo kursų, kuriuose dalyvauja jau patyrę vairuotojai, metu aptariamos ESP (elektroninė stabilumo sistema) ar ABS (stabdžių antiblokavimo sistema) sistemos ir didesnė pusė nežino, kaip jos veikia, o jos yra kertinės“, – teigia saugaus eismo ekspertas Artūras Pakėnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)