Birželį „Via Lietuva“ skelbė, jog per 3 mėnesius kelyje Molėtai–Utena jau išardyta daugiau nei 55 tūkst. tonų senos betono dangos, o susisiekimo ministras Marius Skuodis teigė, kad šia atkarpa bus atnaujinta dar šiemet.

Vis dėlto, pokyčiai patinka ne visiems. Į portalą „Delfi“ kreipėsi skaitytojas, kuris sako tikėjęsis ne to – platus kelias tapo miesto gatve.

„Aš pats 20 metų jau dardu keliu Utena–Vilnius ir galvojau, kad suremontuos, nebereikės klausytis dardėjimo, bet kur tau. Valdžios išgirtasis, moderniausias kelias patapo siaura, stačia miesto gatvyte“, – nusivylimą lieja vairuotojas.

Pasak jo, sunku pagalvoti, kaip reikės aplenkti ar prasilenkti su sniego valytuvais, kaip aplenkti sunkvežimius, nes kelyje atsidaro daug ištisinių linijų, kurias kristi draudžiama. Be to, sugedusios ir šalikelėje sustojusios transporto priemonės apvažiavimas irgi gali būti komplikuotas.

Kelio A14 darbų atidarymo renginys

„Jei sunkvežimis sustos keistis rato, tai užims pusę, jei ne daugiau, važiuojamosios juostos, tai kur saugumas? Kelkraščių nebeliko, seniau traktorius ramiai dardėdavo kelkraščiu ir nemaišydavo, dabar dardės važiuojamąja juosta, trukdydamas eismo dalyviams. Žinokite, tikrai pikta, investuojame dešimtis milijonų, o kelią padarom kažkokią parodiją“, – rašo vyras.

Jis priduria, kad apima jausmas, jog kelius ir sankryžas projektuoja tie, kurie nekenčia transporto arba patys nėra vairavę.

„Via Lietuva“ nurodo, kad kelkraščiai yra. Pagal jų pateiktą informaciją, remontuojamas Vilnius–Utena kelio ruožas nuo Molėtų iki Utenos yra dviejų eismo juostų – po vieną į vieną pusę. Važiuojamosios dalies plotis 7 m, vienos eismo juostos plotis – 3,5 m, kraštinių saugos juostų plotis – 1,0 m. Kelkraščiai – 1,50 m pločio.

Be to, įmonės komunikacijos skyrius akcentuoja, kad važiuojamosios dalies plotas yra pakankamas, o galimybių aplenkti lėtai judantį transportą yra.

Kelio A14 darbų atidarymo renginys

„Rekonstravus kelią, eismo sauga ir važiavimo sąlygos pagerės. Ties autobusų sustojimais, kur yra prognozuojamas pėsčiųjų eismas įrengti pėsčiųjų takai su asfalto danga. Pėsčiųjų tako plotis – 3,5 m. Kelio ženklinimas atitiks visus saugos reikalavimus. Jei eismo juostas skiria ištisinė linija, vadinasi lenkimas yra nesaugus, todėl lenkti draudžiama. Važiuojamosios dalies ir kiekvienos eismo juostos plotis yra pakankamas - aplenkti lėčiau važiuojančias transporto priemones, jei lenkti yra saugu ir lenkimą leidžia kelio ženklai ar ženklinimas, galimybių yra“, – teigia „Via Lietuva“ atstovai.

Jie priduria, kad veiksmingiausia saugumo priemonė – dalyvavimas eisme vadovaujantis Kelių eismo taisyklėmis, tačiau kelyje bus įrengta ir daugiau papildomų saugumo priemonių.

„Rekonstruojamame kelio ruože bus įrengtos apsaugos sistemos nuo laukinių gyvūnų, ties autobusų sustojimais įrengti pėsčiųjų takai su asfalto danga. Ties sankryžomis, kurių zonoje bus autobusų sustojimo aikštelės, bus įrengtas apšvietimas. Sankryžose su valstybinės reikšmės rajoniniais keliais (išskyrus kelią Suginčiai–Melninkai) bus įrengtos atskiros kairiojo posūkio juostos, saugumo salelės“, – akcentuoja „Via Lietuva“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)