„Veyron“ yra vienas iš gausybės parodos stenduose esančių superautomobilių ir prie jo tikrai neplūsta minios, kaip prie konkurentų. Galima apžiūrėti du vienas priešais kitą stovinčius modelius - pirmąjį ir paskutinį. Pastarojo pavadinimas – „La Finale“, ir jis toks pat „originalus“ kaip „LaFerrari“. Tiesa, šis Ženevos „debiutantas“ – „Grand Sport Vitesse“ versija nudengiamu stogu, turinti 1200 AG variklį – jau parduotas. Skelbiama, kad paskutinį „Veyron“ įsigijo neįvardijamas klientas iš Artimųjų Rytų.
Statistika rodo, kad daugiau nei pusė visų šių superautomobilių buvo parduoti Europoje, o ketvirtadalis – JAV. Kiekvienas iš 450 „Veyron“ vidutiniškai parduotas už 2,3 mln. eurų, tačiau kur kas įdomesnis faktas yra tai, kad „Volkswagen“ su kiekvienu „Veyron“ patyrė po 4,6 mln. eurų nuostolių. Tokius vertinimus pateikė Singapūre įsikūrusios bendrovės „Sanford Bernstein Ltd.” analitikas Maxas Warburtonas.
„Neįtikėtina, kiek jie išleido kiekvienai mažai detalei, tačiau tai yra superautomobilių gamybos realybė“, – tokius skaičius komentavo Danijos superautomobilių gamintojo „Zenvo Automotive“ vyriausiasis dizaineris Christianas Brandtas.
„Volkswagen“ koncernas, kuris pernai pardavė 10,14 mln. automobilių, gali sau leisti prisiimti „Bugatti“ nuostolius, nes jiems pelną generuoja tokių markių kaip „Audi“, „Porsche“ ir „Škoda“ pardavimai.
Kompanija neatskleidžia „Bugatti“ finansinės situacijos, tačiau pabrėžia, kad išlaidos superautomobilių gamintojui yra saikingos atsižvelgiant į tai, kiek konkurentai išleidžia tokioms veikloms, kaip „Formulės-1” lenktynės.
„Norint parodyti technologijų tobulumą, reikia tokių prestižinių projektų, – teigė vieno Vokietijos automobilių pramonės vadybos centro direktorius Stefanas Bratzelis. – Taip, tai kainuoja, tačiau tai „Volkswagen“ nesukelia turbulencijos“.
2005-aisiais debiutavęs „Veyron“ buvo kuriamas kaip automobilis, galintis važiuoti greičiau nei 400 km/val., tačiau jis turėjo būti ir stilingas bei patogus kelionei į operą.
„Beprecedentis automobilių istorijos skyrius pasiekė aukščiausią kulminacijos tašką. Net ir prabėgus 10 metų nuo debiuto, „Veyron“ išlieka unikalus daugeliu aspektų“, – tvirtina „Bugatti“ prezidentas Wolfgangas Duerheimeris.
Praėjusių metų pabaigoje pasirodė neoficialios informacijos, kad „Bugatti“ ruošia „Veyron“ įpėdinį ir renkasi iš trijų koncepcijų. „Volkswagen“ grupės dizaino vadovas Walteris de Silva yra sakęs, kad naujasis „Bugatti“ bus tiesiog „menas“.